Monday, December 03, 2012

Bila trap in between

Pernah x tiba2 rsa tersepit diantara dua benda yg terlalu penting dlm hidup? Pernah tak rsa peritnya nak buat keputusan yg melibatkan masa depan? Pernah x?

ape cite ni? mcm ni lah.. umie terpaksa buat keputusan yg palinggggggg2 penting dalam life umie.. mcm mana je? erm.. ntah.. kadang2 pilihan tu bukan yg kita nak, kdg2 kita perlu jugak2 buat.. lagumana kah itu?

beberapa tahun ni, umie sebetulnya tidak jujur pada diri umie sndri.. kadang2 umie jadi org lain utk umie lupakan siapa diri umie sndri.. knp ek perlu mcm tu? kan ke lebih bagus umie jadi diri umie?

harini, longlai2 kaki umie dh.. penat.. sungguh!! umie ingt selepas August 20, 2010 umie xperlu lagi dh buat benda2 mcm ni.. tpi nampak gayanya.. cayok2 umie.....!! bumi ni beso lagi..

YEZ2!! ape cite?? haaa... adalah.. da nak ujung2 tahun ni, biasalah kannnn... lalala.. (tgh pujuk ati ni!!!)

Tdi layan la kejap lagi dak Shiela sumel ini.. woahh!! bez gak eayh? gud2.. jom layan (sambil tepok2 dada pjuk lgi ati ni)




Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerna derita

Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangka

Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta

Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi

Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta



Lagu : Sharon Paul
Lirik : Imillya Irwani

2 comments:

Nasuha said...

MMG SUKAR BILA DLM KEADAAN TERSEPIT DI TENGAH..

Umie Anis said...

sgt btol tu Nasuha :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...