haaa.. pe cite nye ni??? kisah nya.. terjdi msa sebelum posa lgi.. waktu tu nak g heret ampai kin keluar umah.. Najmi plak tolong tolak dari...

Bila jari2 ni dh xboleh nak menaip byk

0 Comments
haaa.. pe cite nye ni??? kisah nya.. terjdi msa sebelum posa lgi.. waktu tu nak g heret ampai kin keluar umah.. Najmi plak tolong tolak dari belakang.. sekali tu.. benda tu tertutup!!! hamek ko!!! dgn sebelah tgn umie 'hold' kan agar benda tu tak terkapit tgn dak kecik tu... mslhnya, tgn dia mmg la tak terkepit.. sudah nya tgn umie la menjdi2...




tgn da la mmg debab.. hak3!!!



kuat tak kuat la apitan ampai kain tu, smpikan gelang yg umie pakai tu melurus!!! tgk r sndri!



ni la ampai kain yg umie ckpkan tu.. uhuk3!!

Mula2 nya umie ingt xde pape.. tpi pas almost semggu, kesakitkn makin menjdi2.. last2 g SDMC.. rupanya tisu dh koyak.. mujur tak urut.. if not... erm...


Doct advised kan umie utk dptkan wrist brace.. umie pon dok godek2 la dlm tenet.. jmpa yg mcm ni.. rupanya bukannn...

waktu g wat phisio, akhirnya umie dpt gak wrist brace dari SDMC




 

ni la gamaknya ghupe gadjet umie tu.. hak3.. nak menulis pun payah.. nak menaip pun terhad.. erm..


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...