Wednesday, January 21, 2015

Spectacles



Saje mengusha2 walhal ade je pakai.. cuma lately view umie mcm xbrp ok.. setiap kali pakai, umie akan sakit kepala, bhgian belakang kepala mcm stress teramat.. uhuu

Nampak gayanya, mmg kene g kodai balek la ni.. check balek mata ni





Sayang wooo umie dgn spect ni.. msa tu org sebok Oakley, umie pon sebok juge lah!! pdhal biasa je kot.. cuma tu la, keselesaan tu la kn.. tpi umie ni pelik, bila ade bingkai, mata umie xselesa sbb rsa mcm mata tu dihalang (pandangan ada halangan) bengang je.. tu yg dok tgk2 frame-less @ rimless tu













Kelemahan rimless @ frame-less ni ialah terlalu sensitif & kene bijak menjaga. Umie pernah je ada dlu, tpi si adik plak terjatuhkan uhuu.. patah nye kat cermin antara pemegang lens, nak gam tang mana pon xboleh ye x.. syg btol..

Mcm mana pon kan la, umie rsa yg paling penting ialah keselesaan.. kalo cantik pon tpi xselesa xboleh jgk.. kita nak pakai dlm 8jam-10jam sehari kot.. in fact now umie pakai rsanya, sehari 2 jam pon susah, sbb kepala sakit.. mgkin da smpai masa utk tukar power le tu.. adoi la..

sat2!!! cuci mata jap hiks!!!



Kan???? isk3!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...