Tuesday, August 23, 2011

Aidilfitri around the conner

ya Allah.. byk betul yg nak umie cite kan.. tpi since umie xde kat umah (berkemah2 kat umah mak) jdi masa tersangatlah limitnya..

tahun ni umie 'baek' tw.. (sebetul ny dh terlalu malas disamping praktik kn ilmu yg ada :P) umie xde pOn g mana2 bazaar utk beli juadah berbuka.. KESEMUANYA MASAK OK?? menu?? haaa.. ni yg sempat umie snap la kan..



ni xingt pOsa yg keberapa pOn umie xingt.. balek je sekolah budak2 tu, siap ckp waaa umie, umie bOley jadi chef la.. yOlah.. chef kOrang ye.. ni pttnya wat nasi ayam..tapi takOt nasi nye xsempat simpan utk sahur, jdi umie wat nasinya putih biasa je..

ayam ni umie salOt2 dgn rempah ratOs yg umie sndiri maen bantai je :P Alhmdulillah jadi, mujOr la oven tu ada..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...