Fuuu.. lately umie dpt rsa life umie penoh dgn kontravesi, mslh & konflik! Sgt2!! nak share dgn sape pun umie xtw, nak luah kan pd sia...

Stay Firm & Strong

0 Comments
Fuuu.. lately umie dpt rsa life umie penoh dgn kontravesi, mslh & konflik! Sgt2!!

nak share dgn sape pun umie xtw, nak luah kan pd siapa pun lgi lahhhhh umie xtw.. cmne je?

akibatnya, umie melepak laaaa.. mlm tdo pun kdg2 xrsa pun aku ni tdo.. haha.. (gelak la selagi boleh gelak, da nak nanges mmg xboleh uhuk3)

kdg2 bila kita nak berkongsi masalah dgn org yg paling2 dekat dgn kita pun, org tu ingt kita ni tak nak memahami diri dia.. aik? cmtu pulak? cuba paham boleh? err.. aku ni sape je nak paham? gamak nya katak2 dlm longkang la kot kene paham diri kita ni.. tw x org keje panas, penat nak mampus, mcm xabx.. pulakk!! erm... kalu da sampai najis mughalazah pun da masuk, mmg kritikal sudah.. ok3!! ko je la keje.. aku ni idak la keje.. kot melengut je ujung bulan tercmpak duet ye.. pape la.. penat aku da..

ok laaaa.. fine lahhhh!!

S3 akhirnya umie loyongkan pd org lain.. sbb apa twww.. haaaa.. sbb ni laaaa

BEFORE




After



ye3!! tw la.. umie xreti setia pd yg satu.. everybody deserved the best right?? udah kebetulan ada yg baekkk ati offer, so?

ZIE=> i love u lah!!


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...