Tuesday, June 13, 2017

Ramadhan 18 1438H



Sekejap je masa berlalu, mcm tu jugak la dgn umur kita kan?

Tahun ni, rsanya xde plak umie bz nak 'main oven'

Sbb kakak dgn adik bukan main bz lagi dari mggu pertama puasa. Alhamdulillah, untung nya ada anak2 perempuan kan?

Gmbar xde kaitan dgn biskot raya, sekdar gambar 'hiasan' untuk Raya 2 thn lepas

Ntah brp balang pn umie xpasti & ntah brp kali repeat pn umie xsure (asal budak2 ni buat je, durng jgk yg tukang habiskan)

Tpi kan, thn ni kami2 ni baik btol, xde pn bz nak main mercun bunga api bagai.. xpe2, ni simpan 'dendam' bila balik Tapah nti.. kuang3

video


Jdi utk tahun ni, mcm best skit lah.. plan utk wat bbq & bermercun bunga api sakan (pdhal dh mak budak ni pn sibok jgkk la kan)



p/s: xsabar nyaa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...