Monday, June 07, 2010

KEMAAFN YG DIPINTA



N3 neh umie wat KHAS tOk manusia yg bernama JAMAIL JAMAL.. mmg kita da kenal lama kn? tpi bila ada mslah, makian yg teramat2 aku soka dgr dari msg2 yg diberikan tu mmg TERHAMAT GAMPANG sekali!!!

aku bukan nak kurang ajar, terlebiy ajar @ nak mengajar ko yg mmg sememangnya terlebiy skolah kat UMP tu... tpi, panggilan ANJING, BETINA, BABI, SIAL & KO PALING MENYESAL KENAL mmg xpernah aku dgr selama nieh.. jgn sbb AIN ko rosak kn hbngn yg selama neh aku KASIAN kn pd ko.. terus terang la aku katakan kat sini, aku mmg xdapek nak maafkan ko.. xpelah, ko nak mati sok, ko merangkak la carik aku ok? kalu aku da mati pun, ko g la kat kubur aku.. rOger?

pd AIN... jgn la didik mamat neh dgn gampang ok? sian kat dia.. dia baru nak kenal idop... aku taw pe yg ko buat tpi sengaja aku pekak kn telinga & tulikan mata... Allah tu WUJUD.. ko wat aku, aku xkan sesekali balas.. infact now pun mmg ko da dpt lihat dgn mata kepala sendiri perubahan tu mmg dah makin ketara...

pd kawn2 semua, jgn sebb awek yg tercinta, kta sanggup maki hamun pd org yg dh tabur budi & semata2 nak tutup kesalahan & keaiban sndiri tabur fitnah yg mcm2..

semoga kalian berdua dilimpahi rahmatNYA & tahu pe yg korang wat pd aku nieh ialah MENGINIAYA... kawen la korang cept2 ok? aku doakan kalian bahgia.. SALAM & ADIOS AMIGOS 4EVA..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...