Wednesday, December 15, 2010

LunchiOn kat luwO

bila??? ntah la.. yg pasti pas mLm dinner la kan... shima kebetulan gOt sumthng, sO sume2 kitOwg g la sekaLi..

tempat??? hentahnya hak3!!! kOk tnya umie, mmg berjambOl la nak jwb kuang3... yg pasti, cOntinential tyre office area... OK???

Shima suggest nasi ayam, sO ramEi2 la oRdEr nasi ayam.. da lapO ngat, umie udah lupO nak amEk gambO... biLa da licin baru lah cbOk ngat nak bergambO smpEikan gambO sndri pOn xde.. haaa.. tu la kuasanya owg yg sOka ngambEk gambO, hak3!!

mOla2 gambO neh umie amEk cOz dOk tGk minah neh makan kaki ayam.. hadEh! sOwy ayu, anak2 akak pggEy kaki alien, hak3!! sO ai mmg kOmpOm xmakan.. kuang3!!

sidayah ntah pe je lah tGn bz ngat dOk tunjuk!


jEng3!! ni bhgian sidayah oK?? hak3!!!


minah neh bengang giLe cOz umie bz giLe ngambEk gambO


asyk je budak dua neh sembang2 kan?? nampak gg je hak3!!! (topik?? hentah r, tidak lah hingat!)

siayu menyeludu lagi neh... sOry gambO gulap... hak3!!!


msa sebelum mkn, kitOwg sembang2 la psL nak g lepak same2 & g tGk ngangkOng ke ape ke ntah... siap layan karOk nye, siap bOwling nye.. umie suggestkan la ari mggu tu.. dayah beriya2 skan ckp umie & shima yg wat semua2 neh xmenjdi (cOz ada handbag kan) sO, umie dgn gaya jelita nya suggestkan jelah ari mggu tu... dayah dgn selamba je ckp alamak! mggu neh xbOley! umie pLak yg dGn melatahnya tnya balek dGn sOra yg mmg xbOley blah!

"kO semua2 pOn xbOley!!!" sekali sOra terkuat le pLak uhuu.. shima dh pusing tempat laEn da hak3!! bebudak dayah & ayu tercengang cOz sOra umie tiba2 terlaud speaker!! kuang3!!! amEk kO!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...