ni lah bestee umie yg baru (adoi la!!!) ni pun sbb insurans xcover, so umie short off Omega 3 uhuk3!! lgi pil!! dh la umie ni mmg anti pil!!...

Akibatnya..?

0 Comments
ni lah bestee umie yg baru (adoi la!!!) ni pun sbb insurans xcover, so umie short off Omega 3 uhuk3!! lgi pil!! dh la umie ni mmg anti pil!!!


Akibat nya... erm.. umie now tgh 'puasa' nasi uhuk3!! diam tak diam, its already 2 weeks im surviving without rice.. yup3!! Keputusan nya?? yuheee.. 1.5kg baru turun!! isk3!!! kedegilan sungguh lemak aku ni!!! melampO!! heppp!!



tiap2 ari pun msak jgk tok gaban2 kecik tu, tpi tu la kan, umie durng yg xboleh nak makan nasi uhuk3!! my replacement? ni lah dia nye..







pape pun, mmg betul apa owg ckp, bila dh sakit, mmg payah nak baek.. so? da xjga ngat pemakanan, so, now tanggung la kan.. uhuu.. xpe3!! keje kerja keras!!! chayOk3 umie!!



hok ni blom sempat menetest ok? cyes mmg xlalu!! tulun3!!


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...