Wednesday, June 03, 2009

Batrisyia oh batrisyia

Kan musim cuti sekolah sekarang, jadi ramai lah yang kat nursery tue. Nak dijadikan cerita, 1/6/2009 cikgu dri nursery Batrisyia call. Dari awal pagi lagi umie dh rasa xsedap hati. Kata cikgu, batrisyia terlanggar meja. How bad, tataw. Kebetulan ada lunch date dgn abie. Trus ajak abie g tgk adik kat nursery. Ya Allah!!! Terkejut umie tgk dahi adik yg benjol mcm ikan 'flowerhorn' dgn kesan garis xubah mcm 'parite'

Rupa2nya, adik & beberapa yg lain sedang menonton tv. Datang budak umur 3thn, tarik tv lantak tv berkenaan jatuh pd adik & 2 lagi budak lain. Sorang kena pd kaki, sorang pd mata & adik pd dahi. Ya Allah.... mcm nak pecah dada umie tgk dahi adik. Abie suggestkan bwk g kinik. Kami g kinik masa tue jgk. Kata doctor, kena tgk2kan adik coz takut dia pengsan, muntah @ demam mgkin kene bwk utk scan pulak huhu... tpi Alhamdulillah tade pape


Ni bukan kejadian pertama bgi adik. Dahi adik seseolah dah ade sedikit 'lesut' akibat jatuh pd 'spot' yg sama iaitu dahi sebelah kanan. Masa kecik2 dlu, dia jatuh dari troli kat tesco d'sara. Dia besar sikit, jatuh dari tangga umah ayah & sekarang yg ni pulak. Huhu... pening kepala umie dgn si adik ni. Bukan senang nak menjaga & mendidik anak2 nie. Alahai batrisyia @ adik..

8 comments:

Sally said...

Uish..cmner tu.. ingatkan pasal dahinya yang dah ada kena skit hari tu.. teruknya..grrr anak sapa la yang buat tu..

NuR Pu3 said...

taw xpE... huHu... nak saLahkn budak tuEh pn xbLeh, budak 3thn ane taw pape =(

bintangku said...

naik sembab muke dier erk... sian...

NuR Pu3 said...

tuELa psL... skrg dH okiEs sikit... nasib baEk xjadi papE

bintangku said...

"pirate" okkk....

NuR Pu3 said...

ai2 kapten =P

ochee said...

terok gak ek.. sian dia...

NuR Pu3 said...

huHu... taw xpE...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...