Wednesday, June 17, 2009

Hormon ke?

cmni kisahnya.... lately, umie tataw knp umie emo sgt2! apa2 jgk yg wat umie cediy, umie akn cpt terasa & cpt nak amek aty. hmm... hormon kah? nak kata mengandong, MUSTAHIL lah sgt kan, coz tgh 'bercoti' pun nieh. Lgipun, umie kan mpunyai masalah ovari yg hanya survive sebelah sahaja. huhu.... ermh....

baru2 ni, umie menempuhi 'suatu' emo perasaan yg xmmpu umie jelaskan. Buat pertama kalinya, pas umie nangis lihat keliharan siadik 7thun lalu, sekali lagi umie nangis teresak2 Sbb? Hmm...

Yg pasti, fikiran umie celaru sgt2, keliru, panas hati, nak marah, sediy, kecewa & pelbagai lagi rasa. Umie lupa psl makan & tdo. Umie lupa tentang kesakitan & org2 yg menyayangi umie. Umie kat opis pun, tpi, fikiran umie melayang ntah kemana. Bila emo tu dtg lagi, umie akn ke toilet & menangis (cembengkah aku nieh?) Rakan2 terdekat umie menyatakan, biarkan air mata tu tumpah kebumi. Mgkin dh lama xcoci mata agaknya... hurmh..... makanya bertimba2 lah air mata yg mencurah2 tuk dibuat meminang puteri gunung ledang.. hahahahaha... yg pasti, leher umie dh makin jinjang, jeng3... =P mata sedikit cengkung, lingkaran itam dh makin ketara kelihatan huhu.... & yg bez baju2 lama bleh disarungkan kembali! Oyeah3.... =P

Bila diingatkan kembali 'perasaan' tu, rsa tanak la umie harOk lagi huhu... cmner nak describe pun tataw.... ermh.... =(


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...