xpernah2 umie kuar g sambut new year... tpi tahun ni, saje la nak kuar tgk cmne la ghope nye... sooooooooooooooo.... sasaran ialah, IKANO,...

2012

0 Comments
xpernah2 umie kuar g sambut new year... tpi tahun ni, saje la nak kuar tgk cmne la ghope nye...

sooooooooooooooo.... sasaran ialah, IKANO, IKEA, THE CURVE area..

seriusly, mmg owg ramei gile ok?? udah mcm ada perlawanan bola shipak (sepak!!) hak3!! 1st tyme la pegi & rsa2nya akan jdi last tyme jugak kot... xlarat haku!!! dgn org nye, dgn bising2 nye.,.. tu mujur xwat hal nak g jamban.. lalala....




seeeeee.. i tell u


gambo hini disnap dek PAPOKrazi yg tiba2 moncol entah dari mana!!! chOoii!!


ini budak kecederaan parah waktu nak kuar dari umah mak, ciannn.. tu yg moncong je tu.. (rsanya perasan x kat tangan tu ada berplaster, kat kaki tu pun ada 'mark'? haaa tula kesan nya)

da abeh countdown, hingat2 boleh balek, ghupe2nya..... jeng3!!!









suke gambo yg ni tpi kepalak ez la pulak tercover dek kepala kakak!!! tpi hok dua beradik yg tayang gg tu vogue ok??? hak3!! (gile perasan dowh!!)






SEKIANNNN TIMA ACEY~


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...