Email drpd syah=> Assalammua’laikum w.b.t…. Merafak sembah memohon dolat… Saya dengan ini, penyimpan mohor mohor besar..bekas bekal kul...

Peperangan yg dirancang

4 Comments
Email drpd syah=>

Assalammua’laikum w.b.t….

Merafak sembah memohon dolat…
Saya dengan ini, penyimpan mohor mohor besar..bekas bekal kuli ketif E#%&&*@**##t.......
setelah di timbal balas..merujuk kepada ahli nujum…menyukat dacing..melaskar pelangi…..
dengan ini…di umumkan…sesuatu yang bakal menggegarkan..bakal lahirnya juara2 dari ratu bowling semalaysia…
menghebahkan….satu pertandingan bowling kalah kena kutuk…bakal dia berlangsung pada:-

tarikh : 01hb August 2009
hari : sabtu lerrrrrrrrr-ada ari lain ke 1hb august ni???
lokasi : Sunway Pyramid, Bowling Centre
waktu : se-opennya bowling centre (pkl 11 ke atas ler…)
pakaian : se cun yang boleh..-selebet x mau ek…
game : minimum 3 round lerrrrrr

peraturan wajib :
1. wanita dewasa sahaja..yg pernah bekerja atau di kerjakan…lelaki dewasa adalah di haramkan terlibat..kecuali yang kalau kalau terrrrrrrrrrrrrrrjumpa di lokasi aje…tu pn..tgk hensem ke tidak le dulu..
2. kaum bukan bumiputera tidak di benarkan…keh keh kehhh..nnti takut ada masalah perkauman lak…
3. BERJUDI DAN PERTARUHAN TIDAK DI BENARKAN SAMA SEKALI

Anda semua adalah pemain yang di wajibkan kehadirannya….sape tak dtg..putus sahabat…
Maklumat tambahan: - sesapa yang sudi menjamah breakfast..sesedap rasa..sesenak perut…di jemput menghadirkan diri ke restoren periuk pecah di alamat: no. 15, Jalan Sg Rasau 32/28, Berjaya Park, Shah Alam..
Menu: - ape2 yg ada..sental aje la….

Pesanan2 lain:-
Payung – kalau awk x datang…lain kali kami x kan sebut nama awak dlm majlis konsul kami lagi..
k. yati – bawak2 bekal lebih..takut anak tetiba lapo nak netek lak tengah2 game tu nnti haru je..
toh puan hanisah – pakaikan 2 anak dara tu ngan baju pom pom girl pn ok gak..
datin – jgn colgate lebih2 lak..nnti x larat nk hayun bola bowling ok…
ida – bila lagi nak chalen ngan ratu2 bowling ni..bwk geng pun x pe…yg penting – KERJASAMA
kehadiran wajib- so sape x dtg..siap la…syah tiaw sekor2 nnti

p/s=> dgn segera umie join, almaklumlah, sekrg dh xde date dh!! hahahaha.... geng2ku, here i come! ececeh! boleh ke umie dok angkat bola bowling tu? xterbarai ka peyot pas opesen nieh? huhu... xbleh baling, aku tolak dgn kaki! amcm? kuat x aku?!! hahahaha..... =X


You may also like

4 comments:

dalinda said...

mak datokkkkkkkkkkkkkkkkkk
jahanam....dan dan tu diaupload dlm blogger lak

NuR Pu3 said...

taw xpe!! kO jgn jELez!!!

bintangku said...

ala.... stakat bola boling... tadak hal punyer nak angkat. Kalo takot perot tu t'burai, amik bola yg paling ringan. tak pun, yg budak2 punyer tu...

NuR Pu3 said...

kwang jaQ! xpyah, golek kan aje deH dGn kaki =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...