Wednesday, July 22, 2009

Rabu punya cerita

malam tadi, ntah nape buley nak ningok brita la pulak. Tebtiber dok dengaq kata Sekolah Subang Bistari disahkan dgn penyakit H1N1. Apa lagi, gelabah la umie huhu.. cpt kolling2 datin. dok tnya jgk dgn kesayangan, satu sekolah tutup ka, satu kelas? (psstt!! dia ni ada msalah pendengaran ok?? jap dgr, jap xdgor, kdng2 langsung tarak wakaka). bak kata datin, sekelas tu jak yg tutup. Pulak??!! Bukan satu sekolah ka? aduhh!!

so, pls take precausion everyone. Bukan pe, walaupun tada pengesahan mengatakan hanya cha ya nun alif jak yg kena, kita ni kena lah berjaga2 jugak ok?

umie godek2 dlm hp, terpandang nombot hp guru besar. so, kowang rasa pe? of course bebeh!! umie pong msg r guru besar... ahok!! Jwpn pun sama gak, reply yg dpt ialah kelas jak tutup. Hmm... pagi2 ni ujan le plak. Basah dh ujung2 seluar ni dek air ujan. Kn bgus ujan sabtu ahad, boleh la trik selimut sampai takat leher & sambung tdo... zZzzZZ....

sedikit info psl H1N1
Situasi semasa Influenza
A (H1N1)(Setakat 21 Julai 2009, jam 8.00 pagi)

Kes - Kes Baru: 3Kes - Kes Import: 2Kes Jangkitan Tempatan: 1
Jumlah
Kes di Malaysia: 877862 pesakit (98%) telah sembuh dan 9 orang (1%) sedang
menerima rawatan di hospital, manakala 6 pesakit (1%) masih meneruskan rawatan
di rumah.
Tpi kn, lately umie rsa cm terganggu r ckit dgn sum1. Bukan pe, rsa2 mcm taw jak dia tu 'menyamaq' huhu... so, taw2 jak umie da sedikit emo (emo lagi umie?) ada aku kisah? ada aku pedulik? so, agak2 korang rsa tanak umie kasi potong itu kaplak, g menyamaQ jauh2 nun!!! wat semak perut jak!!! (kaplak atas @ kaplak bawah??? nak taw sngt, mari r jmpak, kowang taw r nnti!!!) hawau tol!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...