Monday, March 08, 2010

Bila 'selera' xsampai ketahap yg septtnya..

Sure pelik2 je umie neh kan? haha...
ari mggu neh mmg BZ & EMO wat umie... npe? erm... ntah r.. mgkin faktOr kepanasan kOt.. ntah r.. tpi umie mmg cpt cengei punya lah! mcm semalm, g kenduri kwen.. mmg la panez gile ok? sib baek x sakit palak! menu lauk memng biasa2 je, tpi bgi umie lau da lapO, sental je r..

balek uma, trus tdo pai dkat pkl 5... hah! lega aku! bgn terus wat keje pe yg ptt.. potOng r cili kering tOk di blend wat stOck tyme keje t r kn.. bukan pe, balek keje da kalang kabut, senang nak trus masak bila stOck da ade ye x? muahaha..

mak ade bekalkan ikan masak cuka, masak lemak pucuk ubi, rendang daging (lauk kenduri), so ptg tu kami anak beranak makan tu jelah.. mmg umie pun join sama tyme makan.. pas je makn, rasa mulut mcm nak 'makan' sumthng.. heh! pelik je neh!!

pkl 10mlm, umie wat perangai!! wat kueyteOw gorEng!! muahaha... pueh aty neh!! wat pedas2 gitu! bak kata adik, 'umie, adik ghase mulut adik terbakO' sambil jari tunjuk kat keliling bibir dia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...