Thursday, August 19, 2010

Kenangan ramadhan

Bila bOlan pOsa je, umie akn tingat baLek waktu tecik2 dluhttp://www.emocutez.com msa tu 8jam pOn macm seminggu woo uhuu.. knp ek?? paling2 bez tyme balek skolah smbil dok galas beg tengah belakang, dok tgk kat langit.. udah mcm2 la pLak awan tu berukiran nya uhuuhttp://www.emocutez.com mcm ice cream la, burger lahttp://www.emocutez.com hahaha.. now mmg la lawak, tpi waktu tu, nmpak keindahan awan yg bergumpulan cenggitu pOn dh rasa kenyang tw!! sementara nak tggu tyme berbuka tu, punyalah lama uhuuhttp://www.emocutez.com nak mndi sngt2 pOn xbOley.. lau balek tapah tyme tu, sure kene marah dgn arwah opah cOz xbOley nak berendam lama2 haha..

serOnok gak bila malam menjelma, pas ngaji semua bagai ayah akan kuarkan segala 'peralatan' mercun [hep!! ni yg valid punya ok??] tyme2 tu ane ade yg gatai dOk wat experimen haram?? lau ade pOn xbyk mcm hok ada skrg neh.. bez woO.. trutama mecOn lalat yg hok ngeko tu.. aduyaii.. tingat lagi men dgn cOusin2 semua, sekali mentang tuh dOk ikOt kitOwng baLek.. pe lgi??? larikkk r xcukOp tanah.. kuang3..http://www.emocutez.com

msa zaman2 tu, mmg xreti lah nak penat!! tyme2 posa pOn redah jugak berterabOr larik!! maen rOunders la, men lumba beskal la [chOop!!! umie mmg lasak ckit ok? xcye tnya adik umie tu hahaha] http://www.emocutez.com

tpi kn.... semua2 tu xmungkin dtg kembali.. http://www.emocutez.com wktu tu bebudak xtkOt tok g maen dgn kawan2 kat luar umah.. selamat je.. for sure mak ayah mmg standby depan pintu woO.. lau lewat ja, siapp la nahas ahok! http://www.emocutez.com wktu tu mmg xpyh nak pk sOal cari duit, soal kje xsiap, soal nak wat report itu ini, xpyah pk dateline dh dekat ke pe ke http://www.emocutez.com yg taw life hanya tok g sekolah, g jmpa kengkwn, men beskal, rounders dgn geng2 & backup sape2 yg kene buli!! http://www.emocutez.com aduhh!! betapa jauhnya berbeza budak2 zaman la neh dgn zaman dolu2 kn?

http://www.emocutez.com p/s=> ane la korang g sekrang dah eay? maznah, yati, farah, hayati, atan, saiful, ali gendot, mahmud, hasnah, lili, aney, rizal, enab, cah, yin, piqah............. [sory for those umie dh lupa nama uhuu.... siyes umie xpernah lupa korang & i misz our old days alot!!!] cmnilah life anak seorang askar, berpindah randah smpai lupO nma mber uhuu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...