Sebelum umie mulakan nenong2 umie neh, umie nak tekankan bhwa yg ini bukan umie jual ok? umie sekadar share pe jugak yg umie dh try, dh pak...

Detox Foot Patch

0 Comments
http://www.emocutez.com Sebelum umie mulakan nenong2 umie neh, umie nak tekankan bhwa yg ini bukan umie jual ok? umie sekadar share pe jugak yg umie dh try, dh pakei & rasa bgus tOk owg laen utk menetest memakei sma.. (apsal je la umie ska wat bhsa umie sndiri eay?) juz ignOre & buat2 phm jelah kekarutan umie neh ok? http://www.emocutez.com

ekceli la kn, since start pOsa tapak kaki umie ckit la punya season in rain uhuu.. sakit dOwh! http://www.emocutez.com terutama tyme bgun pagi.. adOyai.. gile punya sakit, sakit pon xgile cenggitu.. huh! sakit yg mmg bukan dibuat2.. rsa mcm letak batu kat tengah2 tapak kaki tu & berjalan.. cmne je rsanya? haa.. pe kata korang test sndiri & let me knOw ok? ahak!

umie dh tw lama psl foot patch neh.. http://www.emocutez.com last year rajin gak la beli kat cosway.. tpi berapa keping sngt la kn.. dh tu puluhn hengget le plak.. now option umie, umie nak quantity yg byk & dismping harga yg berpatutn (kita pengguna kn? so..xslh kan pengguna cari alternatif yg lebih baek dismping menjimatkan poket sndiri http://www.emocutez.com ) godek punya godek 1 day, terjmpa kat lowyat.net/forum neh... psl foot patch.. ada yg utk slimming la, utk kempis mana2 yg kembong la (gulp!! boley kah?? hok ni umie xtaw coz mmg xde makna nye lah.. pd yg dh pernah try, plz plz plzzzzzzz bgtaw umie) tpi umie xnak hok2 slimming neh.. umie juz nak buang toxin dlm badan je.. kira detox la kan!

sebelum raya umie pon order la, knon2 boley la dpt b4 raya.. cit! penghantran kebizian akibat rya uhuu.. smlm baru dpt dari Jane.. wah!! siap bgi sOrang ckit.. yelah 100pcs tuuu... umie dgn murah aty & bgi pd favorite umie jelah kn.. Jane mmg tOp of the list.. syg umie seharusnya pasti ececeay.. & myself (hekeley! chegite mcm byk ngat! laLala..) http://www.emocutez.com

jOm stOry mori ckit pe cer foot patch neh..

Buang toxin dari badan anda semasa tidur!! MUDAH, CEPAT DAN BERKESAN!!! KiLANG Terbaru!! Setanding Dengan KINOHIMITSU dan KINOKI!!!



Apa itu toxin?
Toxin merupakan bahan beracun(Poisonous
Substance) yg dihasilkan oleh cell-cell didalam badan kita.

-Dengan mengamalkan gaya hidup yg sihat dan pemakanan yg seimbang, kita boleh mengekalan keseimbangan metabolism.

-Metabolism yg normal dapat menyingkirkan toxin dari badan kita melalui sistem perpeluhan dan perkumuhan. (Peluh,Air kencing, Najis(stool).

-Tetapi dengan jadual kehidupan kita yg padat, keseimbangan metabolism kita akan terjejas dan akibat daripada pengambilan makanan yg tidak sihat, toxin akan terkumpul secara berlebihan dan membahayakan kesihatan!!

-Toksin yang berada di dalam saluran darah akan di bawa ke
pelbagai bahagian organ dan merosakkannya.

Product Description :
Foot Patch adalah Pad herba semulajadi yang diadun rapi berdasarkan ramuan rawatan tradisi Cina. Penggunaan bahan herba seperti Bamboo Vinegar, Tourmaline, Silicon, Ethylene Glycol, Chitosan & Vitamin C mampu menyedut toksin yang
berkumpul di dalam badan anda.


Benefits
Detox foot patch detoxify your body, removing impurities, increasing energy, reducing stress and anxiety, improving circulation, and relieving aches and pains. Detoxifying with foot patch also improves your sleep, eases headaches, enhances mental focus and concentration, plus increases metabolism and reduces fatigue.

* Remove Toxins & Body Wastes
* Improve Blood Circulation
* Improve Sleep Quality, Sleep Better
* Metabolism
* Cell Activation
* Prevent Constipation
* Prevent Smelly Foot
* Improve Skin Condition
* Relieve High Blood Pressure
* Relieve Stress




* Toxin akan diserap oleh FOOT DETOX melalui titik Acupunture*


Kesan setelah memakai semalaman


TEST REPORT



Contoh terdekat ialah umie.. mlm tdi tdo pkL 3 pgi.. http://www.emocutez.com pgi neh, selamba je bgun segar bugar tnpa rsa nenOng2 tenOk pkl 6 pgi.. haa.. yg best nye, kaki da kureng sakit ok??!! http://www.emocutez.com im going to continuing using it for 5 days. Shall update the outcome here.. http://www.emocutez.com


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...