Tuesday, September 07, 2010

Persiapan Syawal

Salam penghujung Ramadhan buat semua.. pejam celik dh pun penghujung, rsa sedih sngt2 sbb ntah ketemu kembali Ramadhan yg akan dtg.. semoga kita sama2 panjang umur & dpt beramal bersama..

Persiapan utk gaban2 cumel umie tu, mmg mak & ayah dh sediakan.. Alhmdulillah.. cuma tggL nak belikan tudung & kasut je tOk durng.. Syukur anak2 umie ni xbyk kerenah, memnta2 utk itu ini bila nak raya http://www.emocutez.com.. bgi durng, rilex je.. =p

tpi kan.. uhuu.. umie sndiri pon xwat pape persiapan taw!!! bskot raya ada la beberapa jenis, dok pulun buat dgn nora & herOl.. still ada lagi yg blum siap tu.. huu...

here goes for my baju raya lah kn.. NONE!!! gOsh!! NONE???? YESZa!! NONE!! erm.. knp eay?? ntah la.. rasa gile2 sengal umie diz year.. uhuu.. g jengOk2 smlm kat Pyramid, adeh!! semua atas 300.. sakit pOket la plak.. xsnggup den! xtny plak kat itu org mlm tdi, dy nye persiapan dh ke blum, asyk dok sembng psl ape ntah (la, sembang psl ape pOn bOley lupe ka umie? kritikal betOl tertelan tungOw neh!) tup2 umie dgr org dok pggil nama umie..

'Kak Umie, kak umie..' umie rasa mcm, erm.. nama aku ke tu?? hak3.. sengal dOwh!! pusing2 tgk adik mnjew umie.. weng!! http://www.emocutez.com
'haaa.. akak dgn sape tuu..' http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com berulang kali dy dok tnya, ntah knp lidah kelu nak berkata2.. jeng3.. ececeay.. hak3.. ilek r Nurul, ilek2 suda.. http://www.emocutez.com

Main pOint kat sini ialah.. http://www.emocutez.com BAJU RAYA STILL XDE LAGI OK???!! cmne je tu??? adehh.. aduyaii.. adOyaii.. uhuu... uhuu... dan lagi2 uhuu..

chOp!! larik tOpik jap! wat encik yg digelar ensem, kok nak chegite bab2 nikah kawen neh dgn syg awk tu, pas raya la uhuu.. lau pagi2 dok chegite cenggitu, palak jem kOt!! jalan kata paLak, semua urat2 saraf pOn jem ok?? lalala..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...