Dolat?? pe tu?? haa.. xkan xpernah dgr ye x? daulat yes mmg ada perkataan kat mana2 pOn.. dOlat tu cm sum1 tu knon2 kalau kita 'lawan...

Dolat???

0 Comments
Dolat?? pe tu?? haa.. xkan xpernah dgr ye x? daulat yes mmg ada perkataan kat mana2 pOn.. dOlat tu cm sum1 tu knon2 kalau kita 'lawan' @ engkar ckp dy, kira apa yg terjdi instantly sbgai blsan tu kira dOlat la.. ke eh?? cmne je ek? uhuu

cOme.. let me give you guyz few situation here shall we?? [kejadhnya aku speaking dOwh??]

~ satu kapEl ngah epi2 bincng on sumthng..
"anje ni ayang, lau nak cari gurl laen senang je tw!!!" riak je kan??? MENCIK!!!
"cari la anje!!" gurl maleh nak melayan.. kebtuln guy tgh nak minOm air & tidak semena2 air tdi tumpah..
"pdn mOka!! amek! nak ngat! dOlat eay"

chOp!! dOlat ka tu?? cmtu ke?? ke mcm mana je??



You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...