bukn niat nak mengungkit .. tpi yg terjadi mmg byk mengajar aku tentng siapa manusia bila dlm keadaan terdesak.. since may, kini hari yg ber...

Tak Mungkin Kerna Sayang

0 Comments
bukn niat nak mengungkit.. tpi yg terjadi mmg byk mengajar aku tentng siapa manusia bila dlm keadaan terdesak.. since may, kini hari yg berganti & berganjak ke bulan hampir 5 bulan sejak pertemuan terakhir.. xsngka plak aku pas aku mpikan kau mlm semalm yg mengatakan kau betul2 benci kat aku tiba2 miskOl & msg aku.. aku ingt nak antO jmputn kawEn dOwh!! taw2 kO ckp nak pinjam serat?? hadEsh! kO ingt aku chOp duEt ka?? kO ingt aku g kutEp duEt tepi2 lOngkang kah?? kO masih ada kudrat & tulang ampat karat kan? (ampat karat @ empat kerat??) hak3...

ko nak duet, kO kje lah keh?? aku bukan ceti kOt! uhuu... lgipOn aty & tinge neh mseh panas dgn segala PINGAT & KURNIAAN yg kO bgi kat aku dlu la wei!! cmnO tu? xpe la.. kO wat haL ko, aku wat hal aku.. aku move on je pOn dgn hby kesygn aku tu.. aku doakan hang pon bahgia lah seadanya ok??  

i u no ok, i ok, u ok??? hak3




You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...