kisah ni bukan nak mengaibkan sesapa.. tpi kan, kaLu hOk neh berbau, xkira lah selawO mana sekali pOn sum1 tu, se'ensem ane pOn owg tu, ...

K.E. T.I. A.K.

4 Comments
kisah ni bukan nak mengaibkan sesapa.. tpi kan, kaLu hOk neh berbau, xkira lah selawO mana sekali pOn sum1 tu, se'ensem ane pOn owg tu, mmg serender dOwh!! bak kata samsul ghau2, bau apa tuan2??? ghau2 bau dy... hak3!!

umie mmg dh byk suggEstkan bedak neh kat ramai2 kawn2 yg umie.. alkisahnya, jap tdi baru la terbukak cite (ayu sampai mengangO2 mLot dgr cite neh hak3!!) lawOk la lu ayu!

bukan nye mahei pOn bedak ni.. rm3 je kOt! bwk2 la beLi dOwh!! aman 'serOmbOng' owg laEn nti uhuu.. imagine lau dlm lift, mmg bOley bwk pd sesak nafas kOt uhuu..


You may also like

4 comments:

bintangku said...

Nak plak lif tu jemmad lak..
Ada lak yg sakit pewot.
Ketiak + kentut = Koma

Umie Nurpu3 said...

pErgh!! ada pLak yg mengandOng, terberanak tRus!! yg bLom ada bb mcm kita2 neh, taw2 terus ngandOng!

♥Azie♥ said...

mmg bagus bedak nie..

Umie Nurpu3 said...

TERSANGAT bagus kan zie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...