Tuesday, October 19, 2010

Tuhan terus menguji

Ya allah..tuhan terus menguji..
ampunila dosa hambamu ya allah

tiba2 je rsa tekak ni perit nak telan air liur sndiri.. terpana kejap baca sumthng,

"ape yg ko bgi aku makan ha??" hina sngt ke aku ni nak bmOh2kan org?? mgkin durng xde pOn niat nak ckp mcm tu, tpi mgkin sbb aku ni terlalu emo smpaikan rsa muka ni mcm kene lempang kuat2! xdpt dh nak ckp apa2 tpi tulah kenyataan nya.. bab2 makan ni, jgn nak bwk bergurau sngt.. aku selalu jugak sebOt 'ludah' pdhal xde pOn aku ludah btul2! tpi bila ckp...

"awk dh bgi sy makan ape ni hah smpi asyk ingt kat awk je??" mmg betul2 rsa kene lempang laju2 kat muka ni.. xdpt la nk citekan cmne je rsa.. mgkin aku kOt yg xbtOl malam ni!

Bagaimana bisa bahagia bagi orang yang yang selalu menyakiti muslim lainnya atau berlaku zalim kepada hamba hamba allah yang lain

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...