Thursday, November 17, 2011

Gile gadget

Pd yg xbrapa suka gadget tu, mmg xamek pOt la kan.. tpi umie ni salah seorng yg mmg sOka no dgn gadget2 ni.. xde la sOka ngat.. tpi mmg sOka lah (apa punya bahasa la kan)

jom tgk ckit apa yg umie cite kan tu..







pd umie, ni sume2 juz mcm 'imbuhan' jelah tok toy owg2 dewasa.. ikotkan, dolu2, xde mende2 ni xpe je kan? erm.. ikot masing2 la ye x? cmne pun bgi umie, actually mmg xpenting.. umie pernah xbwk hp g keje & tgglkn je kat umah sbb xska mengusung sumthng kat tgn.. tpi now, xde tepon, mengelupow! hak3!! betapa peredaran zaman berlalu sejajar dgn keperluan.. betol ke apa umie ckp??

2 comments:

Myra Jay said...

Kalau terlalu ikut dengan perkembangan teknologi, mau koyak poket kan :)


MJ suka gak dengan gadget2 ni semua :)

Um!3 4n!$ said...

bukan takat poket je koyak, budjet pOn kOyak uhuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...