Gile gadget

10:18 AM

Pd yg xbrapa suka gadget tu, mmg xamek pOt la kan.. tpi umie ni salah seorng yg mmg sOka no dgn gadget2 ni.. xde la sOka ngat.. tpi mmg sOka lah (apa punya bahasa la kan)

jom tgk ckit apa yg umie cite kan tu..







pd umie, ni sume2 juz mcm 'imbuhan' jelah tok toy owg2 dewasa.. ikotkan, dolu2, xde mende2 ni xpe je kan? erm.. ikot masing2 la ye x? cmne pun bgi umie, actually mmg xpenting.. umie pernah xbwk hp g keje & tgglkn je kat umah sbb xska mengusung sumthng kat tgn.. tpi now, xde tepon, mengelupow! hak3!! betapa peredaran zaman berlalu sejajar dgn keperluan.. betol ke apa umie ckp??

You Might Also Like

2 cutie berceloteh

  1. Kalau terlalu ikut dengan perkembangan teknologi, mau koyak poket kan :)


    MJ suka gak dengan gadget2 ni semua :)

    ReplyDelete
  2. bukan takat poket je koyak, budjet pOn kOyak uhuu..

    ReplyDelete

Google+ Followers

Followers

Popular Posts

  • Dh pass kan? haaa.. apa lgi? Bz kan diri dgn FTR report ye amende FTR report? Lepas exam CePSWaM, langkah seterusnya buat FTR report...
  • Umie mmg dh lama idam2 kan Oakley Prescription. Tula, sape suruh ilangkan? Haaa.. mendapat!! Xsmpai dua thn pakai plak tuuuu Contact ...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ'αℓαιкυм  Nak share sgt2 ni psl produk best yg teramat sgt.. Ever since dok menyandang beg j...
  • سُبْحَانَ اللّه (Subhanallah) sebelum ni mmg xpernah tw lngsung psl pijat ka, pepijat ka, bed bugs ka.. Paling terok pernh dgr po...
  • Kali ni kemana kite? Jom try tempat yg pd umie consider baru Lalalalalalala.... Last minit cari tempat... jeng3..   Sma...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Akhirnya, acara kemuncak.. الحمد لله Alhamdulillah Siap sudah thesis yg diheboh2kan sg...
  • Ye taw.. cite ni dh lama kot.. tpi mmg best.. sesekali layan cite2 lama ok jgk ye x? Mmg the best of all... dgn suasana sawah padi.. i...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Rules: Follow blog ini *wajib Follow semua peserta segmen. List akan diupdate da...
  • Waaaaaaa... saya suka saya sukaaaa.... Nak join, follow syarat berikut; 1. Follow fb cik cantik manis ni. Klik button dibawah ni,    2. F...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Bab2 contest2 tag cenggini mmg THORBAYEK Anyway, jom2 kita join The rules are s...