kemaen truje tgk sume2 ni kan? terutama umie la kan coz umie mmg gile ke gadjet2 ni.. tpi lately, umie mcm dah xnak langsong.. erm.. apa lgi...

Samsung Galaxy Tab

0 Comments
kemaen truje tgk sume2 ni kan? terutama umie la kan coz umie mmg gile ke gadjet2 ni.. tpi lately, umie mcm dah xnak langsong.. erm.. apa lgi kalu bukan sebb N8 kesygn umie tu.. 12MP tuu.. lalala... owg laen ngusung DLSR, umie bwk cenOet je hak3!!

jengOk2 jugak lah dgn samsung galaxy tab 7" yg hebat diperkatakan dek owg tu..





erm.. hebat kOt.. ke? ntah.. yg pasti malu jugak nak ngusung & berckp pakei 7" ni uhuu..



You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...