Pas dari tu, umie rsa mcm pelik.. knp je durng wat 'service' cm tu eayh? kiranya PAKSAAN tu.. tak semua org berduet kOt.. kalu sume2...

LWM - part 2

0 Comments
Pas dari tu, umie rsa mcm pelik.. knp je durng wat 'service' cm tu eayh? kiranya PAKSAAN tu.. tak semua org berduet kOt.. kalu sume2 'kedai' wat service cmtu, mmg ada yg diparangkan kOt..
so umie cari la info kat forum.. ni dia feedback













erm.. nyesal x g tgk forum.. selalunya umie la yg aktif berforum2 ni.. seriusly, kalu pd yg byk sngt duet smpi xtw nak wat ape tu, mmg boleh la pegi salon2 kecantikan ni.. pd yg xde, wat2 la exercise apa yg ptt.. mmg bez la diri kita dimanjakan mcm mana poket kita dimanjakan jugak uhuk2


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...