Monday, August 17, 2009

Kisah monday morning

Awal umie bgun pgi tadi. Gaban2 umie dok menunggin tdo lagi http://www.emocutez.com Jenoh jugak la dok kejutkan durang. Pgi ni rsa mcm bez je dok drive. Slalu pgi senin la yg paling umie xsOka ok? Tpi ntah harini.... mood ok jerk! http://www.emocutez.com

Sempat g beli nasi lemak kat 'merbah sempak' (btoi ka nama ni? hehehe). Msg dgn Jane (supervisor yg satu palak nieh!!) yg umie belikan tuk dia sekali. Smpai kat opis, terus ngadap nasi lemak tdi... fuhhhh!! bez woo http://www.emocutez.com

Tgh2 sembang dgn Jane, abg hafiz hulurkan satu beg plastik itam

'ni abg man bgi' eayh? dia kan coti?
'dia pesan bgi pd anis & jane, abg hafiz ikut sekali g penang, tpi abg hafiz balek, dia tinggal' owhh!! cm tue citenye..

apa lagi? ngadap logh.... taw ape dia dlm beg pelestik tu? wakaka... 'pickle' wee!! http://www.emocutez.com

pickle @ jerok mmg kesokaan umie okey? even umie ni mmg mmpunyai tonsilitis dri sekolah rendah lagi (disebabkan asam) tpi, asam mmg xdapek umie nak tinggalkan okeh? huhu... http://www.emocutez.com



>>Mustahil xterliur kn? huhu... http://www.emocutez.com <<

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...