Mior vs Eumora

8:30 AM


MiOR - The Moor Facial Bar With IndinineLuxeTM

MIOR ini adalah 100% natural dan berasal dari Austria. Antara bahan-bahan yang terkandung dalam miOR adalah:-


❀IndinineLuxe™ - Algae yang kaya dengan antioksida, vitamin dan mineral dari Europe untuk mengembalikan keremajaan dan menyembuhkan kulit;

❀Heilmoor Clay – Terdiri daripada beratus herba, bahan organik, antibiotik yang semulajadi, hormon tumbuhan dan banyak lagi. Inilah Heilmoor Clay :-


IndinineLuxe™

Formulasi unik yang tercipta dari algae yang kaya dengan anti-oksida, vitamin, mineral dan kebaikan lain yang mampu mengembalikan keremajaan dan kecantikan kulit. Indinine Luxenanotechnology membantu proses penyerapannya lebih cepat ke dalam kulit. Keupayaan untuk membaikpulih sel-sel kulit berlaku dengan lebih pantas menjadikan kulit sihat, segar dan awet muda. Sabun ini berupaya meresap pantas ke dalam epidermis dan melakukan pembersihan (detoxification) secara menyeluruh. Selepas penggunaannya kulit terasa seolah-olah selepas melakukan rawatan spa! Sabun ini sesuai untuk semua jenis kulit iaitu berminyak, sensitif, kering, normal, berjerawat, bersisik, berparut dan sebagainya, malah sangat sesuai untuk kulit bayi terutama yang mempunyai masalah eczema. Oleh kerana sabun ini bertindak menyahtoksin, membersih, mengawal pH, mencerah secara semulajadi, menghalus dan mengurangkan parut. Kulit anda akan kelihatan berseri-seri selepas mengamalkannya. yang tercipta melalui proses


Heilmoor Clay

Lumpur istimewa ini didapati di Austria, wujud lebih dari 3,000 tahun dan mengandungi lebih dari 700 jenis herba dan tumbuhan di dalamnya yang sangat bagus untuk kesihatan kulit.

Kebaikan Penggunaan MiOR


❀Mengecilkan pori-pori;
❀Mengawal blackheads dan whiteheads;
❀Mengawal keseimbangan pH pada kulit;
❀Mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif;
❀Mengurangkan kesan parut pada kulit;
❀Mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat;
❀Mampu mengurangkan garis-garis halus/kedut pada wajah;
❀Membantu mengawal masalah penyakit kulit, eczema, psoriasis, stretchmarks, kesan selulit dsbnya;
❀Kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation;
❀Kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri-seri;
❀Meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal, sihat dan berseri;
❀Juga sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak;
❀Mengurangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line;
❀Bagus untuk mengekalkan keseimbangan minyak pada kulit kepala;
❀Menghilangkan kelamumur & melembutkan rambut dan menyihatkannya.


Cara Penggunaan MiOR

❀Basahkan tangan dan keluarkan buih daripada sabun;
❀Letakkan buih sabun di tempat jerawat, eyebag, jeragat atau tempat yang bermasalah;
❀Baki buih sabun gosok di seluruh muka selain dari tempat yang diletakkan tadi;
❀Biarkan 2-3 minit dan lepas itu cuci. (Pohon jangan dibiarkan melebihi 3 minit, kurang tidak mengapa);
❀Jangan lap muka dan biarkan kering sendiri;
❀Sesuai untuk 2 kali sehari (pagi dan malam);
❀Hanya 2-3 minit sahaja setiap kali kegunaan.


Apabila menggunakan sabun miOR, ianya menggantikan fungsi sabun malah lebih dari itu. Namun digalakkan supaya jangan terus tinggalkan routine harian penjagaan diri anda, semata-mata kerana bergantung 100% kepada sabun miOR ini. Dengan sabun miOR anda boleh mengurangkan jumlah step penjagaan iaitu hanya guna sabun miOR, moisturiser dan sunblocktoner, moisturiser, night creamsunblock. Lebih ringkas bukan ? sahaja berbanding dengan pengunaan susu pembersih, sabun, dan


Tindakbalas Apabila Penggunakan MiOR

(Special case sahaja - bukan untuk semua kulit)

❀Kulit menjadi kering (bagi mereka yang kulit kering) - Hanya biarkan selama 1 minit sebelum basuh muka dan selepas kering pakai mousturiser. Kurangkan masa cuci kepada 1-2 minit shj;

❀Keluar bintik-bintik halus di muka - Cuci selama 1 minit sahaja kerana ia merupakan “proses pembersihan dari dalam”. Gunakan mousteriser dan jangan risau dan teruskan guna miOR;

❀Kulit akan mengelupas sikit (terutama kulit yang berpigmentasi) - Cuci selama 1 minit kerana ia mengeluarkan sel kulit-kulit mati. Biar pengelupasan sendiri dan jangan dikopek;

❀Kulit rasa gatal-gatal - Itu tandanya ada resdung. Jangan garu dan kalau boleh dalam tempoh sebulan ini jangan makan seafood, daging atau telur. Tunggu sehingga kulit dah ok. Kurangkan masa cuci kepada 1-2 minit sahaja.


Sila beri perhatian:


Kulit Sensitif - sebaiknya 1-2 minit sudah memadai (tetapi untuk permulaan boleh gunakan selama 3 minit selama 2-3 hari)

Kulit Berjerawat - gunakan selama 3 minit setiap kali cucian (2 x sehari) selama seminggu. Minggu kedua dan seterusnya memadai mengamalkan sabun seperti cucian biasa sahaja. Lakukan ‘maintenance’ 1-2 x dlm seminggu.

Kulit Normal / Kering - sama seperti step kulit berjerawat

Kulit berparut - amalan yang consistent dan betul membantu mengawal kesan parut dengan effective.

Kulit pigmentasi - berkemungkinan akan mengalami sedikit pengelupasan halus (bergantung kepada keaktifan kulit masing-masing) namun. Ini adalah kerana sel mati di pisahkan dari lapisan permukaan kulit. Anda mungkin akan mengalami sedikit kegatalan, kekeringan yang bersifat sementara kerana faktor perubahan sel pada kulit.


HEALING CRISIS / PROSES PEMULIHAN
Peringkat awal guna produk ni, proses pembongkaran toksin, darah kotor akan berlaku.. jika anda ada masalah resdung, atau pernah menggunakan produk yang tinggi kandungan kimia dan jeragat, kemungkinan anda akan mengalami pengeluaran jerawat yg berterusan, sedikit pengelupasan kulit, perkara ini adalah biasa.. Anda cuma perlu, minum byk air masak..

Pada masa yg sama, pemakanan pun kena jaga juga.. kawal pegambilan makanan yang berminyak / berlemak.. jika anda alah pada seafood, kurangkan atau sebaiknya berhenti dulu. Ini adalah punca merangsang pengeluaran jerawat juga..



MIOR MIRACLE BAR - AJAIB KE?

Ramai yang bertanya kepada kami, kenapa sabun ni dipanggil sabun ajaib... ajaib sangat ke? Mungkin anda sendiri tertanya-tanya. Di awal pembabitan dengan MIOR, SmartBeauty sendiri pelik dengan jolokan sabun ajaib ni... Ye la, ajaib yang macam mana tu.. huhu.

Namun setelah menjadi pengguna tetap MIOR, baru la kami sedar yang sabun ni memang ajaib. Kalau tak, takkan dipanggil sabun ajaib,...kan kawan-kawan?

Di sini, kami huraikan serba sedikit tentang kenapa sabun ini dipanggil sabun ajaib. Ini dari pengamatan kami sendiri la ye... So, here we go!

1) ONE FOR ALL
Ini antara faktor yang paling menonjol, menjadikan MIOR lain dari yang lain. Bayangkan, mana ada satu produk yang boleh digunakan untuk semua benda? But you know what? MIOR boleh lakukannya! MIOR bukan saja boleh digunakan untuk rawatan / kecantikan wajah, tapi boleh juga digunakan untuk rambut, badan, masalah kulit, lemak, payudara, celah-celah badan, kuku, bibir dan sebagainya! Tidak ketinggalan, MIOR sesuai digunakan oleh perempuan, lelaki, kanak-kanak, bayi, orang dewasa, warga emas, dan... sesiapa saja lah!

Tak puas hati? Ok la, kami terangkan satu persatu...


- muka ~ Bukan saja boleh mencantikkan, tapi juga merawat. Untuk muka, MIOR boleh mencerahkan, melicinkan dan melembutkan kulit. Selain itu, ia dapat menegangkan kulit, mengecilkan pori-pori (up to 80%), mengecilkan eyebag, mengurangkan kedutan, menghapus jerawat dan parutnya, meratakan warna kulit, menghilangkan jeragat dan melasma (oil seeds), meremajakan muka, menganjalkan pipi, menjadikan muka nampak bersinar (glowy) dan kalau anda bernasib baik, MIOR boleh menjadikan wajah anda putih kemerahan (pinkish) gitew! (suka la Kak Zaileen tu!)...Hehe..


- badan ~ Menghilangkan bau badan, menghapuskan jerawat badan (up to 90%), meratakan warna kulit, menghilangkan tompok-tompok pada badan, menyembuhkan luka dengan segera, menanggalkan daki, mencerahkan, menjadikan kulit HALUS DAN SANGAT LEMBUT (lihatlah tanganku.... suka sangat!!)


- rambut ~ Bertindak sebagai pelembap, (digunakan selepas shampoo).. menjadikan rambut lebih lebat, lembut dan bersinar. Yang penting, menghilangkan uban-uban 'pra-matang'....(hi Abg. Rahim!). Kalau sesiapa yang masih muda, tapi dah beruban... jangan risau, guna je MIOR ! Selain tu, masalah kelemumur, dan kutu juga boleh dihapuskan menggunakan MIOR! Wow!

- payudara ~ Boleh melembutkan struktur kulit payudara, sambil MENEGANGKAN! So, ucapkan selamat tinggal kepada cream-cream payudara yang melekit-lekit, dan push-up! No push-up, hokkkayyyy!!! (suka le abang-abang tu!)

- celah-celah ~ Ini mungkin masalah yang berlaku kepada sebilangan besar anda, di mana warna kulit di celah-celah ketiak dan sebagainya, tidak sekata dan kelihatan seolah-olah kehitaman. Jangan risau, MIORkan je celah-celah itu. Insya-Allah.... putih la jadinya! Ini kerana selain boleh meratakan warna kulit, MIOR juga boleh menghilangkan daki terkumpul yang menyebabkan celahan anda nampak seolah-olah kehitaman...

- lemak ~ Ini adalah bonus bagi pengguna MIOR. Kami tidak mengatakan lemak-lemak terkumpul di badan anda akan terus terhapus apabila menggunakan MIOR. Tetapi terdapat kesan positif apabila anda kerap menggunakan MIOR di kawasan berlemak seperti perut, peha, lengan dan bahu. Cuba praktikkan... dan anda akan setuju dengan kami, y'all!

- masalah kulit ~ MIOR berfungsi sebagai alternatif untuk rawatan penyakit kulit yang biasa, seperti eczema (allergy), abscess (bisul), psoriasis, lichen (sisik), rashes (ruam), kurap, kudis dan sebagainya. Seperti kita tau, MIOR mengandungi 'deep moor' yang mempunyai elemen 'therapeutic' (perubatan), yang berupaya merawat dan mengawal penyakit-penyakit ini daripada terus merebak. 'Deep Moor' ni, diibaratkan seperti 'gamat' la..., kalau di Asia tenggara ni. Tidak hairanlah, 'deep moor' menjadi pilihan pakar-pakar perubatan di Europe sejak dulu lagi...untuk digunakan sebagai kaedah rawatan bagi penyakit-penyakit di sana... Siap ada 'klinik moor' lagi, macam mana tu?

- kuku ~ MIOR boleh menjadikan kuku tampak lebih bersinar dan mengurangkan masalah kuku bersisik... Tak payah polish-polish lagi, you! Buffer? Lupakan!


- bibir ~ Bagi yang mempunyai ulcer di bibir, gunakan MIOR! Insya-Allah kuranglah sedikit masalah bibir pecah tu. Tapi jangan ditelan / dimakan.... for external usage only, occay!

- perempuan ~ Sudah tentulah kaum wanita amat sesuai menikmati kelembutan dan kecantikan wajah, hasil daripada berMIOR... Malahan wanita amat sesuai menggunakan MIOR, terutamanya pada rambut, badan, payudara, celahan, kuku dan sebagainya..


- lelaki ~ Cik abang pun nak berMIOR? Boleh je!! Selain memperolehi wajah yang lebih bersih dan segak, cik abang mampu menghilangkan bau badan...jika malas nak sembur perfume. Ok la tu kan? Bukan tu saja..., MIOR ni senang sangat nak digunakan! Tak perlu la nak cari toner ke, moisturizer ke...(leceh, katanya!).. guna satu ni je! Cuma ambil MIOR, dan basuhlah muka tu... Tak ke senang untuk orang lelaki...? Siap boleh guna untuk shaving (bercukur) lagi! Mana nak cari bang oi?

(amaran: Kepada para isteri di luar sana, hati-hati sikit! Al-maklumlah... suami anda dah hensem lepas guna MIOR,..ramai pulak yang kejar nanti. Ahaks!)


- kanak-kanak / bayi ~ Sangatlah sesuai untuk berMIOR! Kenapa? Kanak-kanak mudah dijangkiti penyakit kulit akibat sistem imunisasi mereka yang belum optimium. Jangan risau.... gunakan MIOR.., dan nyahkan penyakit-penyakit tersebut. Selalunya kanak-kanak yang kerap mengalami alahan akan terdedah kepada risiko mengalami eczema. So, apa lagi.... MIORkan saja eczema ituuuuu!



- orang dewasa & tua ~ Jangan tak tau, makcik-makcik pun sebenarnya ingin tampak muda tau! Cuma tak nak mengaku je. Hehe.. Takpa...., kami faham. Boleh je guna MIOR, dan tegangkan kulit anda laksana baru mencucuk botox! Lepas ni, tak payah botox dah! MIOR aje! Selain mampu menegangkan kulit dan menganjalkan struktur wajah, MIOR mampu menghilangkan kedutan muka dan garis-garis halus, mengaburkan garisan senyuman (nasolabial fold) yang akan menampakkan ketuaan seseorang...., serta mengurangkan eyebag untuk yang selalu tidak cukup tidur... Pendek kata, tak perlu fikir panjang - gunakan MIOR, pasti anda kelihatan muda, gitew!


Itulah serba-sedikit di antara sebab kenapa MIOR ni ajaib sangat di mata pencintanya... Tapi itu baru sikit! Kami akan kupas lagi keajaiban MIOR secara terperinci dalam keluaran akan datang.... (penat menaip...hehe). So, tunggu......!!!! Selamat berMIOR!



APA ITU EUMORA ???



EUMORA bukan sabun mandi seperti mana tanggapan setengah orang. EUMORA adalah sabun yang berfungi untuk merawat masalah yang berkaitan kulit. Hanya buih EUMORA yg disapukan kepada kulit. 3 langkah sahaja. Sapu buih - bilas - biar kering.

[✓]SABUN EUMORA adalah SABUN KECANTIKAN yang begitu unik dan diperbuat dari bahan
yang bermutu tingi, sesuai untuk semua jenis kulit dan untuk kegunaan harian.
[✓]SABUN EUMORA membersih, mentonakan kulit secara aktif, melembab dan menjadikan
kulit lebih cerah dan segar.
[✓]SABUN EUMORA disebatikan dengan unsur HmA (Hydration MicroAlgae) yang diformula dan diimport 100% dari Eropah.
[✓]SABUN EUMORA ALL-IN-ONE - Sabun Ajaib
[✓]SABUN EUMORA adalah sabun kecantikan yang diperbuat dari BAHAN ALAMI.
[✓]Hanya 2 minit untuk merasa perubahannya. 30 minit wajah anda akan bertambah cantik
dan berseri.
[✓]Anda tidak perlu berbelanja lebih untuk mendapatkan wajah dan kulit yang berseri,
cantik dah tampan.

[✗] Tidak perlu tanda “DON'T DISTURB, FACIAL TREATMENT IN PROGRESS”
di pintu bilik anda.
[✗] BUKAN produk pemutih,
[✗] BUKAN "foundation",
[✗] BUKAN "scrub",
[✗] BUKAN ubat jerawat,
[✗] BUKAN "toner",
[✗] BUKAN "conditioner",
[✗] BUKAN alat solek seperti produk-produk kosmetik yang lain

tetapi SABUN EUMORA adalah sejenis produk kecantikan yang bertindak membaik pulih sel-sel kulit secara semuladi.

♥ Kebaikan menggunakan SABUN EUMORA ♥
❀mengecilkan pori-pori
❀mengawal blackheads and whiteheads
❀mengawal keseimbangan pH pada kulit
❀mengawal masalah jerawat dan kulit sensitif
❀mengurangkan kesan parut pada kulit
❀mengurangkan pigmentasi dan mengawal masalah jeragat
❀mampu mengurangkan garis-garis halus / kedut pada wajah
❀mengawal masalah penyakit kulit, eczema, psoriasis, stretchmarks, kesan selulit dan sebagainya
❀kulit kelihatan 1 tona lebih cerah kerana proses exfoliation
❀kulit kelihatan lebih kemerahan secara semulajadi dan berseri-seri
❀meningkatkan keupayaan kitaran sel kulit, menjadikan kulit sentiasa anjal,sihat dan berseri
❀sangat sesuai dan selamat digunakan kepada bayi dan kanak-kanak
❀mengurangkan noda-noda hitam dan sel mati pada keliling leher, celah ketiak dan bikini line
❀untuk menghilangkan kehitaman di celah peha dan ketiak….
❀melembutkan rambut dan menyihatkannnya
❀mematikan jerawat muka @ badan
❀kurangkan kedut muka, facelift up, eyebag, dark circles, jeragat, pigmentation
❀menegangkan muka dan menaikkan seri kulit muka
❀boleh dijadikan syampu untuk menjadikan rambut lebih sihat, berkilat dan lembut.



Antara bahan-bahan yang terkandung dalam EUMORA adalah :

HMA - Algae yg kaya dengan antioksida, vitamin dan mineral dari Europe untuk mengembalikan keremajaan dan menyembuhkan kulit.
HEILMOOR CLAY – Terdiri daripada beratus herba, bahan organic, antibiotic yang semulajadi, hormon tumbuhan dan banyak lagi.

Technical Specification
Disidium Lauryl Sulfosuccinate, Sodium Coco-Sulfate, Triticum Vulgare (Wheat), Starch,
L-Octadecanol, Paraffin & CI77898. Talcum, Heilmoor Clay, Water, Glycerin, Algae Extract, Polyglucuronic Acid, Olea Europaea Fruit Oil, Cahmomilla Matricaria (Chamomile) Extract


Therapeutic Properties of Moor revealed from research conducted throughout Europe over the past 50 years. :
♌Bio-Available (Easily absorbed by the body) The substances present are in colloidal and bivalent form, thus they are small enough to be easily absorbed by the system.

♌Antiseptic The moor contains lignin and bitumen, both of which contains high proportions of phenol substances and these acts as natural antiseptic
♌Detoxifying The high proportion of humic acid and other humus substances enables the moor to both draw and absorb toxic substances trapped in the tissues. Detoxification is widely recognized as an important component of health care maintenance and anti-aging.

♌Anti-Inflammatory Moor has consistently been found to exert an anti-inflammatory effect on irritated or inflamed tissues.

♌Ion-Exchanging The presence of humic acids also causes an exchange reaction in which harmful positive ions in the tissues are replaced by revitalizing negative ions present within the moor.The Moor has been clinically tested and found to be naturally hypoallergenic and to be able to harmonize with and benefit any skin type, eliminating the need for many different types of creams.

You Might Also Like

2 cutie berceloteh

Followers

Popular Posts

  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Lama sangat rsanya tak ber'blog', busy 'bercinta' hahahaha Kejap je dh...
  • Ya Allah, kau kuatkanlah hatiku... Kau berilah kesabaran kepada ku... Kau tabahkanlah hatiku menerima dugaan mu..... Sememangnya...
  • Dh pass kan? haaa.. apa lgi? Bz kan diri dgn FTR report ye amende FTR report? Lepas exam CePSWaM, langkah seterusnya buat FTR report...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Akhirnya, acara kemuncak.. الحمد لله Alhamdulillah Siap sudah thesis yg diheboh2kan sg...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Syukur الحمد لله Alhamdulillah Penantian sudah berakhir Igtkn dh settle, rupanya...
  • Aku sudah berlari Mengejar yang tak pasti Mengejar kamu…. Hanya dirimu…Kulantunkan hidupku Kubisikkan cintaku Hanya untukmu… Hanya untukmu… ...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Seronok nya bulan September 2019, 3 minggu berturut2 kita bercuti hari Isnin. Makanya ki...
  • Siyes ckp, pgi ni dh lewat weih!! Tataw nak habaq lagumana, nak kata c o lgate, jauh panggang dri api weiii!! wakaka... Tataw npe, sejak2 Ei...
  • Lately, sejak2 umie penoh dgn krisis, umie kembalikan balek 'tabiat' membaca yg dh lama umie buang.. rsanya dari 20 August 2010 lgi ...
  • Fuuu.. pembuka 2013, bday adik kesygn umie sorang ni (25/1/2013) .. kebetuln Abie ajak g makan sempena ada kenaikan yg dia dpt & lulus e...