wah! dh lama xwat hOmework cenggini hak3!!! pehal la umie malas sngt sekrg neh?? sejak2 xsehat ni, kOk ade jelah alasan nye uhuu 1. apa b...

Setelah saya ditakdirkan...(datin version)

4 Comments
wah! dh lama xwat hOmework cenggini hak3!!! pehal la umie malas sngt sekrg neh?? sejak2 xsehat ni, kOk ade jelah alasan nye uhuu


1. apa benda paling penting dalam hidup korang?
adeh!! nak jwb tdi, tpi more to org... benda ek?? erm.. hp?? cOz kaLu xde hp xbOley nak msg2 dgn hby hak3!!

2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
hp.. alah, csL je kOt :P lalala

3. dimanakah tempat korang akan langsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya nanti?
AKAN?? boleh lagi ka?? hby?? jOm2, wat kat tepi pantei kali neh adeh!

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
terSANGAT la hOt bercHenta dgn HBY yg TERCINTA.. (sape xsyg ye x?)

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
kekasih?? erm.. hby dh jdi 'bekas' kekasih kan? so, erm.. cmne je nak jwb neh?? dOlu2 pnya ke?? dh xingt langsOng dh kOt hak3

6. di manakah korang selalu jumpa kekasih korang?
dimana?? dimana2.. sOkati je nak jmpa kat mane pOn hak3!

7. novel/buku/majalah terakhir dibeli?
Cinta Sufi (tu pon xbaca lgi wOo)

8. apakah nama penuh korang?
adeh! malu r nak sebOt hak3..

9. antara mak dan ayah, mana korang lebih mesra?
same je.. tpi rsa2 ayah kot cOz bOley je pulas2 telinga

10. namakan orang yang betul² korang nak jumpa dalam hidup korang?
erm.. ntah.. ORG YG TERKAYA KOT!

11. adakah korang basuh baju korang sendiri?
kdg2.. tgk mood.. mai angin lipur lintang, abeh kubasuh2 semua

12. dimanakah tempat yang betul2 korang nak pergi?
nak sngt2 ajak hby g HAJI uhuu...

13. pilih salah satu, peluk atau cium?
sOka dipeluk, dicium... hak3... tamak woOo!!

14. beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag?
adeh! jujur ke neh?? hehehe
~ simple.... pakei apa2 pOn simple, yelah! orgnye kecik je kan, (pstt!! bukan ka selalunya 'datin' neh badn besO2??)
~ snapping photo.... sejak dgn datin la umie baru sedar, ghupenya aku ni pOn soka je ngambek gambO hak3!!
~ sedng memplan kan diri utk menmbhkan koleksi 'handbag' mahal nye hak3... gud luck datin! cayOk3!! usaha tgga kejayaan! :P

15. Lima benda yang paling disayangi dalam hidup anda?
benda kan????...
benda lagi uhuu..


i) umah yg kekang2 kera tu
ii) keta yg secOet
iii) hp yg 12mp cOz mmg asyk la mengambek gmbO (smpei gambO owg tdO pOn amek, gambO owg makan pOn amek hak3!!)
iv) jam casio yg rsanya paling mahal lah dLm life ni uhuu
v) baju yg comeL2 yg sekrg neh mmg sah2 xmuat utk disarungkan kebdan!! owh tidakkkkkkkkkkk!!!!

16. lagu yang paling anda suka dan selalu dengar?
Maaf - Radja (kenangang neh!!)

17. bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
June 10, erm.. kat Cineleisure dgn kenangan yg dh hampir luput dari ingatn uhuu...

18. Lima rakan Blogger yang korang nak tag
jeng3... bab inilah yg PALING AKU SOKA!!! kah3!!

~ Nora
~ Durhaka Durjana (ini hOmewOrk anda yg purtama!! hak3!!)
~ Zie
~ Nurul Aziera
~ Dira


kuang3!! amEk!! g wat hOmewOrk cepat!!!!!!!!!!!!!


You may also like

4 comments:

Sally said...

Anis..thanks for make it..hhahha..koleksi handbag mahal la ya..konon..

bintangku said...

Nora tu saper? Sedara ka? Tak kenai pon... Grrrrr.....

Um!3 4n!$ said...

sally.. ok je kak.. hheheh.. tpi betul kn?? bOnia yg xdapek dicaRik ganti ececeay

Um!3 4n!$ said...

eayh3!! ngengeng kenai dak?? hak3!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...