Tuesday, November 16, 2010

When


dlm kebizian meng'update' semua segala jenis tOk nenek nye (update repOrt kOt!!!) tinge sumbat earphOne & dgr ladio, tgn wat keje, mata melilO tGk ntah pe je, tiba2 windu je pLak kat boLog neh.. ngeh2.. ni udah mcm dairi je taw!! uhuu.. wahh!! 27hb umie bwk anak2 g PD.. fuHh!! bez dOwh!! (ntah ye ntah x bez nye uhuu)


ptg semLm, dgn ujan lebatnya, umie smpai umah pkL 8!!! gOd!!! selalu pkL 7:15 da sampEi.. ni puKL 8!!! mak da standby tggu depan pintu pagO uhuu.. seriusly smlm umie lalui pengalaman yg... dEsh!! gerun gile!!! tyr meluncur xtentu psl kat flyover sebeLah SJMC... lau x semLm, mmg arwah da ingt uhuu.. lau dah terjOn dari flyover tu, betul2 jtOh depan SJMC hak3!! dLm palak ni, dOk ingt anak2, lau jdi pape lah, cmne anak2 aku?? adOyaii.. gile gerOn.. tpi ok wat, belajar tOk berdikari sendiRi ... MARVELLOUS LAH!!!


adOi3!! CUKUP3!!! kene sambOng wat keje.. mata da mcm mata panda (bez kOt layan tv mLm tdi uhuu.. pas satu cite ke satu cite umie layan) kesempatan ni, umie ucapkan  


selamat menyambut hari raya aidiladha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...