Pttnya, dri semalam lagi la umie nak boh psl hal nie. Tpi bz gila seh! Pepagi senin, memanglah menyengalkan! Mana tidaknya, awal cmner pong ...

Monday sickness

0 Comments
Pttnya, dri semalam lagi la umie nak boh psl hal nie. Tpi bz gila seh! Pepagi senin, memanglah menyengalkan! Mana tidaknya, awal cmner pong bgn, still lewat disebabkan jem!!! Adeh3! Rasa mcm nak g beli concord je seketui! Senang hehehehe... ane nak park plak ye x? YadOih3.... pagi tdi pulak, dok sms datin

'Xprnh elok jln kat cni kan? huhu'
'Tu la pasal'
'Dh lepas blom?'

Actually, msa kat kafa balqis, berselisih dgn datin. Tu psl tnya dia dh lepas blom coz umie blom anta adik g tadika. So, for sure dia kedepan kan? Tub2 dia kol
'Sya kat traffic light ni, kat polis traffic'
'Hah?! Polis traffic? Anis tdik selamba jeRk dok potong que sbb bengang gila dgn keta kancil biru xbgi anis masuk. Msa anis lalu tdi, polis traffic xde lagi pong'
'Baru je sampai anis, sya siap bukak tingkap lalu tepi dia bgtaw polis
traffic kat belakang nun jem'
'La, ye ke?'
'Dia siap gtaw, kalo tanak jem jalan kaki la'
'HampEh! kalo anis dh kene dh tu. Mkn gaji buta ke ape?'
Alkisahnya kami yg memandu huhu....


cmnilah keadaannya setiap pgi. mcm tuttttttttttttttttttttttttttt


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...