hadEh!!!!! part 2

11:13 AM

balek umah semlm, baru lah dpt taw cite sebenaQnya. Balqis rupanya dpt menyelinap lari dri traNsit. Dia mmG dOk kat transit tu, cOz dia demam & x g sekolah. agaknya bOring & xdpt sesuaikN dRi dGn persekitarN baRu, jdi dia pack2 barang dia & menyelinap keluar dri nursery tu & menuju kesekolah SEORANG DRI. AsbEn koL suwuh bgtaw kat nuRsery yg dia nak g amEk balQis pkl 3, sO aku koL r msa tu pkL 2 setgh cmtu. Xsmpi sepLOh minit, cikgu dRi nuRsery tu koL aku baLek tny dh amEk anak blOM?!! dpt bygkN x cmNe aku tymE tu?! stReSs thP
dinasOur tuuuu!!!! asbEn pLak dLm pKL 3, kOL complaiNt cmNe durnG xsEdR yG
balQis tiada dLm jaGaan? durnG g cRi kat sekOlah 2kaLi pN, xjmpa gak balQis.
kbTLn, tymE tu rehat. sO ntaH cmNe abiE perasN balQis dOk berJln peganG tGn dGn
sara. cpt2 abie pggiL balQis. dGn lelehaN aiR mata & dLm keadaaN lemaH,
balQis suruh abiE tgGu smNtaRa g dpTkn beG sekOlah {rupanya, semua beg dia usung
g seKLh, dGn berselipaR, dGn muka meRah & dGn keadaaN yG lemah snGt}
tertny2 gak la, cmNe keseLamtN nuRseRy
berkenaaN. sib baEk anak aku tadE papE, kalo TERJDI papE, cmNe dia nak expLain
kat aku??!!! aku pk yG buruK jeRk, cOz yG baEk mmG lambt dtG!!!! alangkn dpn
rumah pN blEh ilang, inikn berjln kaki seOranG dRi g taska. Ya Rabbi!!! aku amat
bRhaRap aGar nuRsery @ transit bRkenaaN dpt wat ikHtiBar & jGn take it 4
gRanted.. aku pHm gak, buKn senanG nak jga budak2. Terutama anak aku yG adE jeRk
pLan dLm kepala dia huhu... pintu paGar @ griLL tu, bukN ke baGus kaLo dikOnci?
ini tidk, dibiaRkn menGanGa... hMmm... tatawLa nak ckp pE dh..

TPI, aftEr all oF thEse... aRiniEh aku sampEi opis awai woOr.. pKl 7:15 da sampEi balQis aku letakKn sama nuRseRy dGn batRisyia. 4suRe dia xBleh escapE cOz nak g sekOlah kenE naEk van...

You Might Also Like

2 cutie berceloteh

Followers

Popular Posts

  • Ya Allah, kau kuatkanlah hatiku... Kau berilah kesabaran kepada ku... Kau tabahkanlah hatiku menerima dugaan mu..... Sememangnya...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Lama sangat rsanya tak ber'blog', busy 'bercinta' hahahaha Kejap je dh...
  • Dh pass kan? haaa.. apa lgi? Bz kan diri dgn FTR report ye amende FTR report? Lepas exam CePSWaM, langkah seterusnya buat FTR report...
  • Aku sudah berlari Mengejar yang tak pasti Mengejar kamu…. Hanya dirimu…Kulantunkan hidupku Kubisikkan cintaku Hanya untukmu… Hanya untukmu… ...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Akhirnya, acara kemuncak.. الحمد لله Alhamdulillah Siap sudah thesis yg diheboh2kan sg...
  • Siyes ckp, pgi ni dh lewat weih!! Tataw nak habaq lagumana, nak kata c o lgate, jauh panggang dri api weiii!! wakaka... Tataw npe, sejak2 Ei...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Syukur الحمد لله Alhamdulillah Penantian sudah berakhir Igtkn dh settle, rupanya...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Seronok nya bulan September 2019, 3 minggu berturut2 kita bercuti hari Isnin. Makanya ki...
  • Umie mmg dh lama idam2 kan Oakley Prescription. Tula, sape suruh ilangkan? Haaa.. mendapat!! Xsmpai dua thn pakai plak tuuuu Contact ...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Sebelum anak2 umie masok 'berpindah' masuk kolej, durng ni mmg dh 'mengada2k...