haRi peRtama dicuti tiGa hari (seasOn i)

5:38 PM

aku layan citE taxi mlm tadi.. pgi tdi, ape lagi, pnylah liat nak bgn.. mengelisai payah nak bgn hehe..

mak ayah plak, g visit nora kat melaka... almaklumlah, kerinduan pd najmi.. mmg ikutkn aku ngikut jerk.. tpi hadoih!! ade org tu ade game le plak petang ni.. huhu... sabo jerk taw!! kata mak plak, durang balek ari. almaklumlah, ayah kan xbleh nak tgglkan tanaman fertigasi Di Seri Pristana hehehe...

alkisahnya harini, dok jelah kat umah. tpi ade gak aktiviti... pgi2 da ajak ranjer2 g pasar subang.. haaaa... aktiviti dipgi ari hahaha.. nasi lemak sorang satu, semntara aku & abie plak nasi kerabu lauk daging msak itam, perGh!! manteP g2.. lalalala... xlupa, butter scotch 2, & vanilla iced blended dua... wuiihh!! teranGkat abeh!!

pas mkn, abie dOk bz godek2 keta dia, semntara budak2 ni dok bleke buku dpn tv, aku plak bz ngemas dlm bilik sambil on kn sinar.fm smpene berlangsungnya 30 carta lagu2 lama, wah3.. beh tuuuu...

ari pn da ptg.... aktiviti???? dOk umah diam2 sudah kuikuikui

tpu... tpu... tpu... mLmny aku merayap kuanG3.. abie ngajak mam kat luar ngeh3... ikutkn aku nak g psr mlm jerk, tpi ntah cmner last minit aku ngajak g makn jerk kat luar nun weLL3.. aku kan selalu last minitpLan eyaH3...


kat tempat ni r kitowang menjamu selera



smpat brgambO tueh.. nGeE



teka la, chicken chop tu sape punyaaa... huaGh3...

tuLah alkisahny kitowanG seHari niEh.. sO 2 mOre days togO

You Might Also Like

0 cutie berceloteh

Followers

Popular Posts

  • Ya Allah, kau kuatkanlah hatiku... Kau berilah kesabaran kepada ku... Kau tabahkanlah hatiku menerima dugaan mu..... Sememangnya...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Lama sangat rsanya tak ber'blog', busy 'bercinta' hahahaha Kejap je dh...
  • Dh pass kan? haaa.. apa lgi? Bz kan diri dgn FTR report ye amende FTR report? Lepas exam CePSWaM, langkah seterusnya buat FTR report...
  • Aku sudah berlari Mengejar yang tak pasti Mengejar kamu…. Hanya dirimu…Kulantunkan hidupku Kubisikkan cintaku Hanya untukmu… Hanya untukmu… ...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Akhirnya, acara kemuncak.. الحمد لله Alhamdulillah Siap sudah thesis yg diheboh2kan sg...
  • Siyes ckp, pgi ni dh lewat weih!! Tataw nak habaq lagumana, nak kata c o lgate, jauh panggang dri api weiii!! wakaka... Tataw npe, sejak2 Ei...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Syukur الحمد لله Alhamdulillah Penantian sudah berakhir Igtkn dh settle, rupanya...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Seronok nya bulan September 2019, 3 minggu berturut2 kita bercuti hari Isnin. Makanya ki...
  • Umie mmg dh lama idam2 kan Oakley Prescription. Tula, sape suruh ilangkan? Haaa.. mendapat!! Xsmpai dua thn pakai plak tuuuu Contact ...
  • السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Αѕѕαℓαмυ’αℓαιкυм Sebelum anak2 umie masok 'berpindah' masuk kolej, durng ni mmg dh 'mengada2k...