Sunday, February 14, 2010

Kenapa la plak?



Saje2 umie nak cite ckit bab2 kasih sayang neh, bukan pe.. kdng2 kita sndiri xphm kenapa sekian2 kisah 'cinta' yg terjadi & berlaku itu sedemikian..

kenapa eayh bila satu2 pasangan yg da betul2 hangat 'bercintun', tiba2 je silelaki ingin menguji kesetiaan & kasih sayang pasangannya dgn mberikan gaya2 'budus' lagi 'bingai'..

'yelah!! sapa lah abg ni, tak setaraf dgn syg' lau pasangannya pk tu semua, ingt durang akan kapel ka??

ada jugak yg gewdix2 xsedar diri bilamana pasang ramai2..

'abg dlu pernah kene mcm ni! bekas kekasih abg curang pd abg!' jdi apa alasan buat sebegitu pd pasangannya sekarang??

'kalau syg betul2 sygkn abg, syg perlu "buktikn" kasih syg itu pd abg' ini alasan yg FALING bangsat pernah umie dgr coz akhirannya sndiri kita akan tahu coz for sure jantan ni xkan nak dibuat bini!!

paling2... paling2 yg umie xsoka nak dgr ialah... bila dgn selamba bgtaw mengatakan pasangan nya pulak yg tergila2 kan dirinya sedangkan dia sendiri datang melutut meminta terima dirinya semula semata2 utk membuktikan dirinya setia...

masih ada juga yg berani gile utk 'jaga' bakal isteri, sedngkan 'kerja'kn cukup2 pasangan 'skandal' yg dia tahu bila2 masa dia 'nak' dia tahu kat mana nak dptkan & puaskan diri sndiri...


CHOP!!! jgn pk umie ni hanya menyebelahi sebelah pihak.. tpi kdang2 bila terlalu KETIDAK ADILAN berlaku, umie rsa kenpalah yg hanya menanggung ialah wanita sedngkan lelaki dengan dabik dada mengaku 'akulah jantan'!! xsalahkan umie ckp cam ni?

p/s=> sygku hubby, ini bukan utk hubby taw! honey cuma luahkan apa yg xpatt berlaku pd rakan2 honey.. muahx! luv u syg hubby..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...