ha.. ni lah dia tempat bersemayam nye umie =P eceh! wakaka... lebih privacy ye x? umie paling suka lau ada pemandangan luar, umie rsa xt...

Transformasi pertama pt7

2 Comments




ha.. ni lah dia tempat bersemayam nye umie =P eceh! wakaka... lebih privacy ye x? umie paling suka lau ada pemandangan luar, umie rsa xterkepong sngt! lau x, umie acapkali terjengok2 kebelakang tuk tgk keluar tingkap.. npe entah... hehehe... rsa umie walaupun pemandangan diluar nun bukan la secantik mana, tpi umie sOka!! sangattt lah soka!! tpi panas2 sngt xbleh le plak! kang cair.. kui3..

dlm palak neh dok pikiaq2 nak ngusung radio kecik! tpi hok ada kat umah besO le plak... hmm.. berura2 da nak g jengok ladio kecHik kat kedai hok yg murah2 nun.. tingok r camner.. haha.. abeh r.. lingkup 3rd floor neh t! muahaha.. t nak kecEk kat hubby lah belikan umie apa2 tOk umie letak kan jdikan hiasan chewahh!! boh pokok kektes pong santek gak neh! agak2 marah jak, g lempO trus! wahh!! bak kata abg man 'motO' harimO berantei! ampeh sungGoh!! heh!! ane de harimO? umie kude r! weng!!

ptg smlm, umie mrah betul dgn sum1.. siap kol marah2 bagai!! mula tanya xmengaku, siap bgi alasan itu ini.. bila bgtaw dia balek yg umie taw pe yg dia buat, terdiam terus!!! siap bgtaw xnak la bgtaw betul2, kang umie ckp pe plak! aduyai! kasitaw sudah! wat pe je nak menipu? hampeh toL! tpi umie ok, umie wat2 budus sudah! xkemana pun menipu tu! balek2 tang tu jugak! heh!


You may also like

2 comments:

M Huzaifa said...

Oh..tmpt duduk lama ku :)

NuR Pu3 said...

ahOk! tempat mu sudah ku rampas oyeah3!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...