Pada psngn2 yg dok berchenta sakan tu, meh la tang ni sat baca n3 ni sat noh? pkir2 kn samada kisah ini ptt @ tidak brlaku Satu pasangan ...

Wahai kaum hawa, bukalh mata mu i2

0 Comments
hurt Pictures, Images and Photos betrayed me Pictures, Images and Photos

Pada psngn2 yg dok berchenta sakan tu, meh la tang ni sat baca n3 ni sat noh? pkir2 kn samada kisah ini ptt @ tidak brlaku

Satu pasangan yg tengah berchenta sakan diulit mmpi2 indah tiba2 dikeruhkan @ dikejutkan dgn amukan si gadis bila sigadis dpt taw si lelaki pujaan atik & jiwak nya ada org lain. tnpa pikir pnjang, terus diamuk kn pd org ketiga tdi... almaklumlah, bila dh syg xkan nak marah kn bf sndiri kn?? mcm2 kata caci maki diperdengarkan... pdhal salah org ke3 kah?! bila org ke3 ini menceritakan hal yg sbnr, sigadis tadi bertnya kn balek pd pujaan ati. Sbb dah buta dgn chenta, sigadis menganggap org ke3 tdi ini sengaja mreka2 cerita & gatai nak kan pujaan atinya! Dan dgn hati yg terlalu megah dgn kemenangan dpt menawan putera idaman, sigadis mbuat serangan israil pda org ke3 tdi... hmmm... salah org ke3 kh i2?

for once, mende ni berlaku lagi... kita yg ckp terus terang ni plok dipersalahkan... hmmm... camno tu? wahai kaum hawa... knplah matamu i2 dibutakan dek cinta? cinta tidak buta... yg buto mata kita yg dok nampak santek2 pasngn kita dok lakunkan dpn mata. tpi an, bgi umie lh.. xkosa haku nak g ngamok kat org ketiga tdik! pape pn, kita g bOm c4 dlu kat pakwe kita tu! pasai apa?! pasai kita dok cpl dgn dia, yg hat dok layan org len pasai apa?! betui dak?! dh tu, yg hat kita bodo sngt nak p maki hamun kaum kita sendiri tu pasai apa?! kita ingat pakwe kita tu baguih sangt ka sampai org len dok nak sangat hat kita tu?! bodo sunggoh! budus tahap cibai!! kalu pakwe kita tu org yg terkaya lam dunia ni ka, len la cita... kalu setakat makan dia sendiri pun xlepas, toksahla nak besaq kepala... (hmm... pasai apa aku marah sangat ni?)

umie bukan apa.... angin jugak dok dengaq cita2 laguni... bgi umie, kalu dia dh ada org lain, so kita blah lah! wat pa nak hang tuduh aku, aku tuduh dia?! buang masa! tpi, kalu dia cari kita balek, tyme tu jgn tggu.... kita bancuh dia sungguh2 biaq sampai dia nak telan ayaq liuq pun payah! haaa!! baru bez!!!

apa2 pun... baik lh kita org pmpuan ni pikiaq cara baek... toksah lh dok percya habeh2 pd psngn kita tu... jgn sampai kita tergadai diri plak... tpi, kalu nak merasa jugak, sila lh... pd n3 ni... mmg umie tujukn khas wat ini olang (woit! bukak bijik mata mu!)

Halo Betrayed signature Pictures, Images and Photos



You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...