Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku Lagu ini hanya ingin kau fahami ku sudah teruskan hidu...

Cun Saja

2 Comments
Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini hanya ingin kau fahami ku sudah teruskan hidupku
Semuanya cun saja


Ohh.. ohh.. semuanya cun saja

Tak perlu tinggal kan pesanan (Di pintu rumahku)
Tak perlu buat panggilan.. (Di telephoneku)
Ku tak perlu lagi kalau kau cuma minta maaf
Lupakan sahaja diriku cun saja
Duduk di rumah seorang sahaja melulis lagu cinta
Menggunakan kisah ini untuk ceritakan

Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini hanya ingin kau fahami ku sudah teruskan hidupku
Semuanya cun saja

Ohh.. ohh.. semuanya cun saja

Cun hidupku kini cun saja sejak kita memang cun semuanya
Sejak bisa itulah permulaannya
Untuk ku berhati hati dengan buaya (ngap ngap)
Pendirian ku tengam jumlah kali kita bertengkar memang genap untuk aku ketahap ini
Silap kita memang patut sama sama kena sepak (pak pak pak)
Tapi bukan niatku untuk salahkan dirimu aku sedar ku
juga ada kekuranganku tapi kalau bersifat mementingkan
diri sendiri untuk kebaikan bukan
kurang ajar tuu..

Duduk di rumah seorang sahaja mengarang lagu cinta
Dengan mengembalikan kisah kitakan tapi jgn perasaan.. ohh..
Walau ku kini bab yang baru ada masa ada ku tak tentu.. ooo..
tetap rindu kehadiran mu tidak patut kerna ku takut..

Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini...
Tanda yang kamu masih sayangkan ku walaupun sudah tidak bersama lagi
Lagu ini...
Andaian ku masih lagi rindukan mu walaupun sudah tidak bersama lagi
Lagu ini...
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu bahawa aku Ok (aku Ok)
Lagu ini...
Dengan lagu ini ku ingin memberitahu kamu jangan cakap tak boleh

Lagu ini bukan di radio setiap hari untukmu
Lagu ini tidak perlu kau kembali kepadaku
Lagu ini hanya ingin kau fahami ku sudah teruskan hidupku
Semuanya cun sajaaaaa..

Na na na na na na.. Semuanya cun saja


You may also like

2 comments:

bintangku said...

tak pernah dgr pun...

NuR Pu3 said...

click kat cun saja tu, almaklumlah, sejak2 da pandei dgr hotfm ni; mcm2 lgu da taw =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...