Friday, November 20, 2009

Towards 2010

Adoi la.. tingok je kalenda yg dok terjengok kat ateh meja ni, cuak seyh!! umOq da almost ke angka 32 okey?? uhukkk!! ckit punya belambak lgi senarai tuk 2009 yg blum dilangsaikan... (manyak3!!) camno tu?? garu tapak kaki sat! tpi sekurang2nya, thn ni mmg akn meninggalkn seribu satu kenangan yg amat mendlm dlm diri sesapa jgk, btol x??

pd kenangan lalu, umie amat bersyukur mempelajari my own damn mistakes!! dari situ umie akui bnyk mematangkan diri umie yg kudus ini.. (hapesal emo ni umie?) yg pasti kesemuanya mmg byk menyedarkan umie betapa dunia ini berputar & keadilan itu ada. Xkisahlh cmne baek @ ja'at pun kita, keadilan diadili sama rata. Kalu kat dunia ni pn dh dibalas (dlm erti kata laen dh dibyr 'cash') cmner lah plak halnya di'sana' kelak? Hanya DIA Maha Mengetahui..

haaa... here comes the bez part of all!! hahahaaaaa.... (gelak cara lanun mengganas!!) umie tinjaw2, umie jeling2, umie sengeh2 (sengeh sorang2 lh!!) umie tingok lah satu menatang nih kn!! huhu... santekkkk bangat!! berkenan seyh!! tpi an... emm... cmner ek nk ckp??? hahaaa.... request tuk b'day buley??! buley x cyg?? cyg??? owh cyg??? (dgn nada yg gewdix ya amati!!) buley r cyg... plzzz.... da pegang kaki da nie... ^_^

nak taw pedia???





jeng3....







taraaaaaa........





santek eayh??? kan? kn? kn??? buley r.. uhuuu... buley r... plzz...

2 comments:

bintangku said...

hamboi.... canggih2 sgt jgn tak reti gune dah ler..

NuR Pu3 said...

hancing punya budak!! diam2 sudeh =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...