Siang tadi ngah sedap2 melayan blog geng yg lelain, terperasan kat satu folder cpu bdk herol ni... hahaha.... tingin gak nak tempek kat cin...

Geledah

4 Comments
Siang tadi ngah sedap2 melayan blog geng yg lelain, terperasan kat satu folder cpu bdk herol ni... hahaha.... tingin gak nak tempek kat cini... Almklumlah, Nora blum boh laie... kuang3...


soheh gambo lama nieh! haish! cam dOnut r anak2 umie =P


cm bez je hehe..


ni namanya acara menjemurkan anak buah okey? ^_^



alahaiiii.... paksu yg terpuji nieh =P


You may also like

4 comments:

♥Azie♥ said...

lucu tgk gmbq mak njang pgg najmi tu....

bintangku said...

ler.... gambo yg kat kg tu kan nora dah tepek dah... aparra... tapi tak per... len2 blog.

bintangku said...

gambo mak ngan najmi tu, najmi takut ngan patung barney tu... patung tu tgh nyanyi " one & two, two & three, we were hapi family.... " heh... takot dia. Pastu, lelamer dia nak cabut lak. Haih!

NuR Pu3 said...

almost nak putuih dh pun seyh!! hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...