hadeh!! ketenangan diriku ini diganggu dek adik yg sangat sOka mengganggu =P (nora!! jgn mara aa, ati maw bahEk!!) 1. Sila tunjukkan work...

menjwb TAG

2 Comments
hadeh!! ketenangan diriku ini diganggu dek adik yg sangat sOka mengganggu =P (nora!! jgn mara aa, ati maw bahEk!!)


1. Sila tunjukkan workstation anda


ni lah dia umah kedua hamba.. ahok!! sory r, kecah ckit =P

sebelah kanan ialah demo area
sebelah kiri ialah geng2 gado ambo ahok!!
inilah dia nya lobby ambo (pasan x flat tv yg terpampang nun?!)
paling bez, supervisor umie rajin dok sebelah umie & kami ni mengadap kepintu utama. Pemandangan yg bagus sekali ialah kolam yg santek ni... wahehaii!!! kadang kalu tyme ada bunga, fuhhh!! santek okey??


inilah dia pemndangan yg umie katakan tu ;)


2. Sila attachkan gambar anda hari ini dengan senyuman yang sungguh manis.


ni yg paling manis buley den wat (angin xbrapa bahek arini uhuu..)


3. sila nyatakan sesuatu yang rakan anda tidak tahu tentang anda.
~ paling soka ngusik (mangsa yg terdekat dlu ialah adik2 ambo, ahahahah)
~ paling soka tgk menda2 yg santek2, tapi namo beli uhukk!
~ hantu buku! kalu dh start baca, mmg payah nak berhenti. xmakan xtdo pun xpe, janji baca!
~ ni kelebihn yg Allah Taala beri, cuma tataw lh betul @ x :- boley ramal perangai org, cmner seseorng tu walaupun baru je kenal. Kalu dgn org yg terdkt, pape yg xbaek bakal berlaku, boley sense awal2 dari gerak ati.
~ molot sangatlah masin... kdng2 bila dh trlepas ckp tu, tiba2 terjadi. rsa mcm menyesal plak ckp cenggitu!
~ pendendam. nampak mcm dh lupakan tpi mmg buley hingat sampai bila2


4. Sila tag rakan-rakan anda
=> Kak Salma
=> Syah (ni 1st tag utk anda)
=> Shahida Angah
=> iQram_FieZa (hye new friend)

=> Sharifah (jgn xbuat okey?)


You may also like

2 comments:

bintangku said...

Ada aku kesah? Ha ha ha... saya sgt sOka...

tang kene sakat tu ler yg tak sOka.. ho ho ho

NuR Pu3 said...

tapi saya sangat sOka menyakat, camnO tuEh? =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...