haaaa!!! xde cite gak pgi neh.. selain makeup lebiy ckit hak3.. saje gewdix plak neh!!! (da mmg haku yg kuat gewdix xgitu?) pape pun, nak ...

Apa ada dlm bonet keta?

4 Comments
haaaa!!! xde cite gak pgi neh.. selain makeup lebiy ckit hak3.. saje gewdix plak neh!!! (da mmg haku yg kuat gewdix xgitu?)

pape pun, nak wat tag r buley? senang je, 'Apa ada dlm bonet keta?' amek snapshoot dlm bonet keta & tampalkn kat sinih selain describekan ckit pe cer dlm bonet tueh.. amacm? umie dahulukan dgn dlm bonet umie ok x? keta umie ane je ade bonet? tpi still dikira bonet r kan?


oke alkisahnya bonet umie neh... uhuuu... semak sunggoh ini keta!! sapa punya lah ye?

berus panjang tu, umie bru beli kat area umah mak smlm, tpi dh terlupa nak bwk kuar uhuu... so, ptg karang r baru clearkan, dlm bundut beg pelestik tu, baju adik yg dia terlupa nak bwk balek.. kasut wedges tu sape punya laie lau bukan umie? kasut2 yg lain tu ialah gaban2 ambo punya lah, air bateri & minyak itam tu, pun mmg spttnya tgglkan je kat umah, tpi maleh r... xpekan camtueh? hak3... xtaw3...

dan kini utk menyiapkan tugasan seterusnya ialah=- (jeng3... inilah dia org yg bertuah)



Nora
Azie
Salma
Kak Long
Shahzila (mu asik xsiapkan homework ja ye??)

so?? tggu pe lagi? chayok3!!


You may also like

4 comments:

♥Azie♥ said...

omg..kena gak ker???nnt zie buat.kosong jer dalam bonet akak..tapi tang kasut tue wajib ada nooo

NuR Pu3 said...

ok2, baguih3... ^_^

Love Says it All~ said...

BRIDAL MAKEUP CLASS (2-DAYS CLASS)!!

WHEN: 23RD & 24th january 2010
WHERE: EYRA RIZAL MINI STUDIO, SHAH ALAM
HOW MUCH: RM500

**CLASS INCLUDING HAIR + SHAWL STYLING
**LUNCH, MAKEUP TOOLS & PRODUCTS WILL BE GIVEN
**GOODIE GIFT SUCH AS M.A.C EYESHADOWS/LIPSTICK WILL BE GIVEN(DIFFERENT GIFTS WILL BE GIVEN TO EACH AND EVERYONE OF U.)
**CERTIFICATE OF ATTENDANCE WILL BE GIVEN.

LIMITED SEATS UP TO ONLY 10PAX!!
REGISTER LATEST BY 20TH JANUARY 2010 @ 9PM

WWW.EYRARIZAL.COM
0162128740
FB: EYRA RIZAL @ EYRA RIZAL TOUCH

NuR Pu3 said...

TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...