Wednesday, January 27, 2010

Transformasi pertama pt4

dh ari rabu.. cpt nya msa berlalu, Allah je lah yg tahu.. meeting punya meeting, tgk jam dh pukul 5:30! hah? cpt seyh!!! uhuuu.. pdhal 'task' ada gak laie yg blum clear... berpino da mata neh.. uhuuu (hby.. ghase2nya kne teman hney g tukar sepek mata taw3! uhuu) bebudak opis dh gelak2 kn umie cOz umie dh mula berjln mcm flashgurl muahaha... da, nak wat cmner kan.. redHa jelah... gud tok keep fit gak kn? ahak!

mcm pgi tdi, umie nak cpt punya psl, g sambar susu segera yg dlm fridge kat uma, ntah cmner & xtaw knp susu tu da basi.. uhuu... ntah cmner umie bleh tertelan plak tu!! eiuw!!! punyalah sakit perut pgi tdi, tpi dh keje punya psl, umie telan ponstant & teruskan keje... g toilet siap terbuang2 apa yg ptt, muntah pun sama naek, uhuu.. mencik taw!!

pd 25hb, brmula lh PENGHIJRAHAN umie (alohai! dari GF ke A3 je pun) =P tpi cedh woo... uhuu.. mula2 tu, rsa janggal jugak lah, tpi kental kn aty.. sampai lah ke harini terlalu byk lagi 'task' yg perlu umie catchup & byk lgi yg perlu umie tmpuhi.. bgus jugak tu sbnrnya... umie xkan ada msa nak pk yg bukan2 & xkan ada msa tok 'kejar' benda2 bodo lgi dh..

cmner2 pun, tgk r C902 neh.. amcm? cun x? muahaha.... da, nOmbo baru kn, kene r hp bru.. hiks!!! tataw3... laLala..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...