Wah!! Dah tahun baru.. muahaha.. thn baru, azam baru, suasana baru, org baru, hoh?! =P tataw3... 1st azam.. turunkan berat badan yg da mem...

Lembaran pertama di thn 2010

0 Comments
Wah!! Dah tahun baru.. muahaha.. thn baru, azam baru, suasana baru, org baru, hoh?! =P tataw3...

1st azam.. turunkan berat badan yg da memboyot ni! uhuuu.. bantulah ambo... lau xdpt turunkan berat badan ni, bgi lah org2 disekeliling ambo gmok samo2.. amacm? adil kan? wewitt!!

Isnin ni, umie coti 3 hari tok anta gaban2 g sekolah.. yg rsau coz adik seklah pgi le plak, kakak sekolah petng.. uhuu.. cmner tue?

Buku2 pun dh siap balut2 bagai.. senak tak jari jemari ni mbalut buku, sorang je buku dekat 20 bijik... seb baek xpyh balut buku exercise.. lau x, lgi lh haru biru..

haaa.. pd yg perasan tu, ni kali kedua umie tukO 'umah' wakaka.. bukan pe, terperasan plak 'umah' hok ni santek.. almklumlah, warna favorite umie kan? haaa!! now tambah satu lgi kaler.. jeng3.. 'biru firus'.. ha!! santek kan kaler dia??

warna2 yg umie suka selalunya, mendamaikan, terang, garang tapi kalu kene pada sentuhn kaler tu akan jadi lembut plak.. (amende aku merepek kn nie?) ntah! papelah...

cukplh kot takat ni catatan pertama wat 2o10.. tOk semua, jom kita sama2 lebarkan sayap tok sempurnakan azam kita bgi 2o10.. chaiyOk3!!




You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...