sejak dari last week, umie alami sakit kat bahu kanan & bila tyme sakit umie rsa xbleh nak bernafas sangat2. Ada sekali tu, umie sampai ...

Stress ka?

2 Comments
sejak dari last week, umie alami sakit kat bahu kanan & bila tyme sakit umie rsa xbleh nak bernafas sangat2. Ada sekali tu, umie sampai rsa nak pitam uhuu.. akhirnya, umie g jugak2 ke kinik siang tadi.. bukan xnak, tpi mmg xde masa! betul! xtipu!! uhuu.. semalam walaupun xbrapa nak sehat, umie gagahkn jugak2 tukar cadar, sapu sawang, ngemas itu ini, & bebagai2 lah yg umie wat! nmpak ceria ckit umah bila da clear semua2 tu.. itu pun nak tukar langsir xtertukar2 lagi.. bukan pe, tukar langsir la yg ngambik masa.. stail umie, bila tuka sudah pasti umie akan terus lap2 tingkap!!! itu pun tingkap kat bilik belakang termasuk dgn pagar2 pun umie dah lap2 semua! amek ko!! habuk nya berkilo!! hak3!! pintu2 pun umie lap!! wau!! berkilat woo!! jgn jelez! muahaha..

owh ya! kata doct umie da mula menunjuk kn simptom2 stress (hah?! ye ka?), akibat pergerakan yg 'kalut' & pantas, otot umie alami sedikit kecederaan & angin (hah? otot pun angin ka?) disebabkan itu, umie diberi ubat relex otot, tahan sakit & krim panas utk sapu.. adoi la.. k menelan ubat relex otot tu, punya lah azab!! ckit punya besar beb!! terkulat2 umie menelan ptg tdi uhuu..



mcm mna pun, umie ok lah... xde pape yg siyes2.. okey bangat!!! betul!!! stress?? xde makna nya.. umie epi je what... aduyaii... truja lebiy kot? muahaha


You may also like

2 comments:

♥Azie♥ said...

ajakla abg izan p honeymoon..mesti hilang stress tue.mungkin akak terlalu penat kot..

NuR Pu3 said...

haaa!!! dia lh tu =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...