ngah check satu2 posting ni, tiba2 terperasan ada jugak posting yg xsempat nak post! ermh... nak posting pun, mende dh berlalu.. kenang...

Bila kenangan itu

0 Comments

ngah check satu2 posting ni, tiba2 terperasan ada jugak posting yg xsempat nak post! ermh... nak posting pun, mende dh berlalu.. MyEm0.Com MyEm0.Com

kenangan tol tingat msa dok gadu2 psl nombor celcom belu... paling2 bez hingt msa dok bz plak berbisik2 kat tinga, taw2 tangan umie yg ringan ni da menunjukkan penumbuk kat dpn mOka!! seb baek tunjuk je, lau tmbuk trus amcm??? mcm2 bagai r ye x? ingt gak msa garu2 belakang peha masa kat genting dlu.. muahaha... sampai nangis tu (chopp!! umie soka ngusik ok? xcye??? sape yg kenal umie tu taw r..) tingat jugak kenangan strawberry anggur cokolat... pas makan senak perot seyh... ^_^ tingat dok gigil berdiri kat ujung tingkat 2 (umie ni xthn gayat ok?), muka mgkin da pucat xberdrh rsanya.. tingat jugak sama2 da jnji bagai.. waktu sama2 menangis hadapi segala sukaduka bersama.. tingat msa nek lrt, sambil2 dok jeling kat mamat ensem dok kerusi kat dpn smbil dok mengusha2.. tingat gak msa mula2 dulu rajin dok 3g.. tingat jugak last sekali mkn sushi.. ermh... bukan keluhn, cuma terkilan..


Kau katakan cinta gunakan akal
Bila aku gunakan, kau yang menyangkal
Bagaimana nak kekal
Kau katakan cinta gunakan minda
Bila aku gunakan
Kau yang tak percaya… bagaimana nak bahagia

Maafmu tak bererti, kau mudah sesali
Berulang kali telah kau mungkiri
Manis mulut berjanji terpedaya lagi
Menanti biar terus didustai
Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa


Dan aku cuba sedaya upaya
Telah ku usaha dengan sepenuh jiwa
Bagaimana hendak ku lupa
bayangan wajahmu selalu di depan mata
harum baumu masih dapat ku hidu
Bagaimana ingin aku membencimu
Jikalau setiap hari merindu
Sekiranya derita merinduimu itu sebenarnya bahagia..
Aku pilih derita..


Kaulah bahagia (bagiku)
Kaulah derita (bagimu)
Esok lusamu, tak ku kenal lagi engkau siapa
Mungkinkah esok atau lusa walau biarpun lama
Akan ku biar tiada, ku tetap kan setia
Entah bila akan tiba sampai jua harimu yang sama
Esok seperti semalaman yang tak berubah
Kaulah tanda tanya… kau tiada titik noktah

Ku dibuai mimpi lena dikejut igau semula
Kaulah tanda tanya… kau tiada titik noktah
Ku dibuai mimpi lena dikejut igau semula

Seandainya kau berada di depan mata
Mudah untuk aku berkata-kata
Supaya dapatku melihat seraut wajahmu
Walaupun belum tentu kau mahu bertemu
Apalagi memandangku
Setelah ku turutkan segala kemahuan kau mainkan perasaan
Begitu mudah kau ucapkan terimalah saja kenyataan…
Aku masih terkilan


Jika kau dapat memahami hati seorang perindu
Baru kau tahu derita hatiku
Jika suatu hari nanti giliran kau merindu
Baru kau ingat derita diriku
Segala yang berlaku bukan kemahuanku
Apa gunanya bahgia
Jikalau bahagia bersamamu hanyalah untuk sementara waktu

Aku pilih derita merinduimu




You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...