Heh! Penting k paras rupa pd insan bergelar lelaki?? Erm.. tpi npe ek? nak tnya sape eayh psl cenggini? =P cmner pun, secara puratanya lelak...

Perlu kh kecantikan itu?

0 Comments
Heh! Penting k paras rupa pd insan bergelar lelaki?? Erm.. tpi npe ek? nak tnya sape eayh psl cenggini? =P cmner pun, secara puratanya lelaki mmg memandng pd kecantikan... yelah, sape xsonok lau mber2 puji "wah! awek ko cantek siut!!" @ "untung ko, dpt owg umah lawo"

erm.. bgi umie lah, kecantikan tu mmg lah penting. tpi xdelah sampai kita asyk mencari kesempurnaan, ye x? coz dlm dunia ni ane ade yg sempurna... pasangan kita lah yg akan melengkap kan segala kekurangan yg ada pd diri kita.. yg penting 'Nawaitu' ada betul?

mcm umie, umie xbrapa nak soka sngat org puji2 neh... coz ghase mcm durang ada 'udang sebalek mee' muahaha... mmg lah xsemua yg wat cenggitu. tpi ntah lah... payah r nak cerita.. sape yg kenal umie taw lah cmner umie.. lau mai tyme gewdix, xpe je nak puji2 neh! lau mai tyme ngengeng, bahek men jauh2 muahaha...

mcm ada lah org tu kan, depan2 dia dok puji Jue Aziz tu mantop... aduyaiii... xbleh blah langsung... tpi mmg Jue lawo pun.. sweet sngat..


CHOP!!! umie pon ngh nak start diet balek neh!! da dekat semggu gak la kan start... tpi, mmg bnyk tol dugaan uhuuu... offmate siap belikan dacik lemak plak tueh!!! eiiii!! mencik taw!! kang tengahari kang dgn pizza nye... mati lohhh.... uhuuu... cm ner nak jga kesantikan neh??? eii!!


haaa!!! ni kisah nasik lemak doploh neh... Sugu offmate satu dept ngan umie, smlm mnx umie msukkan lagu dlm enset 5800 dia, peh tu ckp r kat dia, nak nsi lemak doploh! Siap gado2 bagai!!

"u satu bungkus pun tarak buley habis"
"ahh!! xkira3!!! lau x pancitkan tayar" =P tersengeh2 sugu..
hamek ko pgi ni, siap lauk ayam plak lgi... uhuu... seb bahek dpt pengaruhi supervisor umie tok sama2 mkn nasi lemak 20 neh... uhuuu... abeh diet ku arini! lepas ni, muley zZzzzzZzzzz.... ^_^


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...