hola!! dua ari laie wooO... dgn segala mcm RINTANGAN yg dOk ada menyerabutkan dlm kepala ditambah dgn segala hok dok terbuntang depan mata ...

Countdown: 2 more days to go (dinner)

4 Comments
hola!! dua ari laie wooO... dgn segala mcm RINTANGAN yg dOk ada menyerabutkan dlm kepala ditambah dgn segala hok dok terbuntang depan mata (woit!!! hape yg aku ripek kan ni?! kowng phm ka? cZ terang2 aku sndri xphm!! muahaha..)

nyembang2 ngn dak dayah pgi tadi.. hidayah soheh2 suwuh bwk jugak2 baju hok dok ado lam gobok umie tu! aduyaii!! ini yg faling maleh skalik nieh!!! owg pakei vogue2 biaq p kat depa la.... umie pakei yg umie selesa xmuley ka?? ahOk!! dlm keadaan serabutnya... umie sempat posing moka serabut ala2 sabut kelapa... k x? =P ngui3... pape ahhh!!!



You may also like

4 comments:

♥Azie♥ said...

zie pun dok pening tapi pk balik pki la...x vouge pun xpa janji makan sedap..muahahhhh

Sally said...

org vogue pakai apa pun mesti vogue..jgn jadi wok sudah,..ekekeke.

NuR Pu3 said...

azie=> mmg pun... hinGat x baju bertunanG akak dLu tu? muahaha... rsanya mmg akak bedal jak baju tueh =P

NuR Pu3 said...

datin=> aduyaii... wOk pun wOk r kak... jGn BEROK sudEh >_<

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...