Pagi2 Hidayah da wat cite lawOk tahap labi2... terkentut2 da umie dengor... huagh3... Ingt gossip hape lah... dari petang semalam laie Lali...

Peknen???

0 Comments
Pagi2 Hidayah da wat cite lawOk tahap labi2... terkentut2 da umie dengor... huagh3...

Ingt gossip hape lah... dari petang semalam laie Laling (hidayah) nak bgtaw kat bb (gelaran laling pd umie)... ghupe2nya.... muncit ka??? aduyaiii...

nak taw pe 'gossip' yg dikatakan dek laling tu???

Laling: gossip yer
BB: haaaa!!!
BB: cite r pedia??

Laling: ada org kata ko mengandung
Laling: hukhukhukhukhuk

BB: mentang2 aku gemOkz
BB: mmg xsayang moLot sunGgoh itu orG
BB: xpe2
Laling: yes
BB: mggu depan aku diet baLek
Laling: org tue ialah XXXXXX
Laling: eleh biarlah

BB: plak dh???
Laling: dia tue mmg celupar
BB: taw r peyot aku besO
BB: mangkok sunggoh!
BB: xpe3
BB: mggu dpn akak diet & posa tawwww!!!
BB: hehehhe
Laling: ok monday pose tau
BB: hahahaha
BB: mmg pun
BB: mmg buley je rsa berat da perot ni uhuuu
Laling: alah tp x nampak apa pun
Laling: menyibuk jer
Laling: dia kata hah nanti kak nisah bersalin mula lah tue nak tumpang kita
nanti

BB: pulak??? heheheh
Laling: dh tue kita tercenggang lah
BB: lawOk gile
Laling: bila pulak kakak aku mengandung tp x bg tau aku
Laling: aku nie yang nak marah kakak aku nie
Laling: mengandung x ckp

BB: ko xtNya dia plak?
Laling: then aku apa lg lah
Laling: mengamuklah akak

BB: akak nak ngamOk?
Laling: aku ckp mulut jgn busuk sgt
BB: xde maknanya
BB: aku lah yg mengamuk
BB: huagh3..
BB: ko nie pun

Laling: dh tue aku ckp helllo aku x terhegeh2 pun nak tumpang ko
Laling: wlaupun kakak aku tue bersalin

BB: lol
Laling: tp skrg nie bile yer akak aku mengandung
Laling: dia diam
Laling: pandai2 jer
Laling: mulut

BB: lantak nye citu
BB: ni cite bez nak boh dlm blog akak nieh!
aduyaii!! xbley blah betOl!!! xpe3.. mggu ni aku makan bnyk2 tol stok diet huagh3... mggu dpn DIET balek okey??? tgk r... akan kuturun kan balek 10kg dgn jayanya... huaghhh! buley ka umie??? buley je... xbley pun ckp je buley.. amacm??? hebat x umie??







You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...