alsori... tv kaler ungu coz almost d rosak ok?? haaa... hok tv ni lah gaban2 umie jatuh kan dlu... few years back lah kan... masa tu kakak ...

Kekasihku is Setan

0 Comments

alsori... tv kaler ungu coz almost d rosak ok?? haaa... hok tv ni lah gaban2 umie jatuh kan dlu... few years back lah kan... masa tu kakak umur 3 ke 4 thn ntah uhuu..

slalu umie mmg jarang la nak layan cite2 cenggini. tpi ntah sbb boring bangat kot mlm ni (ditambah2 dgn asyk tdoq sakan siang tadi kuang3) so, malam jadi la batwoman okey? layan r cite ni... ok r... da mcm cite2 biasa je... tpi soka sangat tgk pelakon2 kiut miut ni... so zaasss... layan satu kali!! ahok!

dan ini plak theme lagu tuk cite gempak nieh!

Kupinjam Satu Bintang

Alyah
Kurindukan Dia
Kumahu Belaian Manja
Ku Ingin Selalu.....Disisinya

Riz
Hooo Huuoo
Inikah Bahgia
Inikah Kasih Asmara
Bernyanyi Lah Hatiku Dengan Cinta

Riz & Alyah
Ku Tak Ingin Lagi Berjauhan
Usah Kau Hampiri Perpisahan
Seharusnya
Kau Mengerti Kasih
Hanya Engkau Dihatiku
Andai Mampuku Menyentuh Awan
Akan Kupinjamkan Satu Bintang
Dan
Ku Pancar Seriang Gemilang
Itu Kasih Kewajahmu

Riz
Kuberjanji Sayang
Alyah
Ku Menunggu Dikau ng hei..hei
Riz
Membawa Cintamu Yang Terindah
Dengarlah Kata Hatihoo..huooo

Riz
Kurindukan Kasih Dia
Alyah
Kumahu Belaian Manja
Riz
Takkan Kulupa Cinta Pertama
Alyah
Cinta
Riz & Alyah
Ku Tak Ingin Lagi Berjauhan
Usah Kau Hampiri Perpisahan
Seharusnya Kau Mengerti Kasih
Hanya Engkau Dihatiku
Andai Mampuku Menyentuh Awan
Akan Kupinjamkan Satu Bintang
Dan
Ku Pancar Seriang Gemilang
Itu Kasih Kewajahmu..hoouooo

Riz
Kuberjanji Sayang
Alyah
Ku Menunggu Dikau ng

Riz & Alyah
Membawa Cintamu Yg Terindah
Alyah
Dengarlah Kata Hati
Riz
Dengarkanlah Kata Hati
Dengarkanlah Bicaraku


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...