Umie amek snap shot ni kat baju lh kan... tpi mmg ayat xhengat !!! mencik jak!! taw bab pe?? coz pemakai baju ni mmg da ada awek okey??...

Diperlukan seorang awek??

0 Comments



Umie amek snap shot ni kat baju lh kan... tpi mmg ayat xhengat!!! mencik jak!! taw bab pe?? coz pemakai baju ni mmg da ada awek okey??? bukan awek, tapi AWEKS!!!!!!!!!!! aduyaii!!... kecantikan tu kan kejap je pun... bila awak tu da masok 30 bsok, blum tntu awak tu lawo cenggitu jugek okey?? pape pun, kita tingok je lah awk tu bsok... weng!! nak tingok ka?? xpayh lah... pandai2 la mu bawk drik!! ecece... ^_^


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...