Arini mai opis, rsa ' charging ' penoh je... muahaha.. y?? jgn tny r coz umie sndiri pun tataw! supervisor umie plak dari last week ...

Not feeling well???

0 Comments
Arini mai opis, rsa 'charging' penoh je... muahaha.. y?? jgn tny r coz umie sndiri pun tataw! supervisor umie plak dari last week xsehat... haish! tdi datin msg tnya psl listing buku anak2 pun, pas umie kol dgr sora dia pun xsihat.... yadoih! nape semua2 xsehat nie??? take a good care lah cyg2...

mcm umie plak, ntah hape yg umie da makan sampai bergaru2 satu badan hehehe... lawok3.... ane xnye... sedap2 je garu.. next day tgk badan dh ada kesan melecet sana sini

ngah umie sedap2 nak g check bilik training, supervisor umie bwk satu mender.... (kaler ijo plak tuEh!!!) wah! umie siap pusing balek nak tinjau tingok amende... ngeh3... ghupe2nya brooch!! sangat santek!!! umie mmg ckup pantang dgn kaler ijo... pantang TGK!! ngeh3... ghupe2nya, brooch ni utk umie.... wahh!! i sangat sOka!! syg3... ni bukan pakwe anje yg bgi ok?? ni adiah dari supervisor kesayangan anje!! betul!! xtpu! y?? sbb anje baek aty... wahhhh!!! xbley blah!!! betui ka??? btOi je.. xbtOi pun ckp je btOi!! =P sangat hipOkrit ini olang! ade aku kisah? kuang3...


santek kan??kn???kn?? umie mmg ada bnyk brooch ni... msa dolu2, siap boley wat koleksi.. tpi now ntah kemana hala dh g... uhuU... msa kat old opis dlu, budak2 sales pun rajin gak belikan, siap beli kan dari india la, indonesia lah, bali lh, n ntah bebagai lgi.. g mana ntah brooch2 tu... aduyaiii!!!


You may also like

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...